فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه از برگزاری بیش از 140 برنامه ویژه هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۳۰۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱ 16 November 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سید حسین فاطمی ظهر امروز در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه شهرستان بندرلنگه از برگزاری بیش از 140 برنامه ویژه هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
 
وی افزود: کلمه بسیج اکنون از یک واژه به یک مفهوم فراگیر با ابعاد مختلف تبدیل شده است که بسیاری از معانی و عملکرد گذشته نیروهای مردمی و انقلابی در جنگ و انقلاب، همچنین نیازهای آینده دفاعی امنیتی کشور در درون آن قابل توضیح و تبیین است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه خاطر نشان کرد: هفته بسیج یاد آور دلاور مردان تاریخ همبستگی همراهی هم‌پیمانی یک ملت بزرگ برای رسیدن به آرمان‌های متعالی در عرصه‌های جهانی است.
 
فاطمی تصریح کرد: زیرساخت اولیه برای تشکیل بسیج مستضعفین در پنجم آذر ماه آثار خود را در برابر حمله عراق با شکل‌گیری دفاع مردمی در شهرها و همچنین جذب و ساماندهی نیروهای مردمی نشان داد.
 
وی گفت: امام راحل بر پایه تجربه پیروزی انقلاب متکی بر مشارکت و حضور فعال نیروهای مردمی درن ظر داشت از طریق بسیج و ساماندهی نیروهای مردمی، بنیان و شالوده قدرت جدیدی ر اتاسیس کند که از قدرت بازدارندگی در برابر تهدید نظامی آمریکا برخوردار باشد.
 
فرمانده سپاه بندرلنگه در پایان به رئوس برنامه‌های هفته بسیج اشاره کرد و گفت: برنامه‌های هفته بسیج هفده روز بطول خواهد انجامید و این مراسم از تاریخ  95/8/24 تا دهم آذرماه ادامه خواهد یافت و درطول هفته بیش از 140برنامه که مهمترین آنها برپایی نمایشگاه و حضور پرشور بسیجیان در نمازجمعه و عطرافشانی گلزارشهدا، دیدار با خانواده شهدا، یادواره مدافعین شهدای حرم، و نشست‌های آسیب شناسی دشمن ، ظلم ستیزی و استکبارستیزی ، مبارزه با فساد و اجرای تشیع پیکر10 شهید گمنام در بندرلنگه و اجتماع بزرگ بسیجیان از ائم برنامه‌های بسیج می‌باشد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار