دبیر اجرایی هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران از حضور 12 شرکت خارجی و رونمایی 50 محصول هوایی نظیر: بالگرد، هواپیما و قطعات ساخت ایران طی این نمایشگاه خبر داد.
کد خبر: ۳۲۸۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳ 14 November 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علی‌محمد خان محمدی، دبیر اجرایی هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران از حضور بیش از 90 شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: تا امروز بیش از 90 شرکت خارجی و داخلی جهت حضور در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران که در کیش برگزار می‌شود، اعلام آمادگی کرده‌اند.
 
وی درباره کشورهای حاضر در این نمایشگاه اظهار کرد: بالغ‌بر 12 کشور شامل: ایتالیا، آلمان، ژاپن، هلند، مالزی، روسیه و ... در این نمایشگاه حاضر هستند تا علاوه بر ایجاد فضای مناسب جهت مشارکت، تکنولوژی و فناوری‌های خود را به نمایش بگذارند.
 
دبیر اجرایی هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران از برگزاری نمایش هوایی طی این برنامه دانست و بیان کرد: با توجه به اینکه شکل نمایشگاه هوایی بسیار متفاوت است ما هرروز از ساعت 9 الی 14 عصر در داخل سالن نمایشگاه فعال هستیم و علاقه‌مندان می‌توانند جهت بازدید از غرفه‌ها و شرکت‌ها به محل نمایشگاه مراجعه کنند اما در نوبت عصر از ساعت 14 الی 17 ما نمایش هوایی را خواهیم داشت.
 
خان محمدی ادامه داد: طی 4 روز نمایشگاه در صورت مساعد بودن هوا ما نمایش هوایی را برای علاقه‌مندان اجرا خواهیم کرد. در این راستا نیز 6 فروند هواپیمای سوخو روسیه به همراه هواپیماها و بالگردهای هوافضای نیروی سپاه پاسداران و نیروی هوایی ارتش در کیش مستقرشده‌اند. همچنین یک سری هواپیمای کوچک داخلی نیز در کنار بالگردها پرواز نمایشی خواهند داشت.
 
وی از رونمایی بیش از 50 بخش در این نمایشگاه خبر داد و گفت: در این نمایشگاه بیش از 50 بالگرد، هواپیما و قطعاتی که در داخل ایران ساخته‌شده است رونمایی خواهد شد ضمن اینکه طی دوره نمایشگاه ما حضور پررنگ شرکت‌های دانش‌بنیان را نیز خواهیم داشت.
 
دبیر اجرایی هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران، تصریح کرد: نمایشگاه صنایع هوایی گامی مهم برای به نمایش گذاشتن فناوری‌ها و نیازهای این صنعت در کشور است چراکه صنعت هوایی یک بخش بین‌المللی است که مشارکت در آن  نقش بسیار مهمی دارد ضمن اینکه قطعاً در چنین نمایشگاهی امکان تبادل اطلاعات، فناوری و صدالبته قراردادها نیز میسر می‌شود.
 
به گزارش ایسنا، هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران صبح روز چهارشنبه 26 دی‌ماه ساعت 9 صبح با حضور چهره‌های مطرح کشوری و لشگری و رایزن‌های نظامی بیش از 50 کشور دنیا در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش افتتاح و تا 29 دی‌ماه ادامه دارد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار