دو بانوی شهیده هرمزگانی انفجار روز یکشنبه سامرا بر دستان نمازگزاران جمعه بندرعباس تشییع شدند
کد خبر: ۳۲۷۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸ 11 November 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، دو بانوی شهیده هرمزگانی انفجار تروریستی سامرا که در روز یکشنبه 16 آبان‌ماه به شهادت رسیدند، ظهر امروز پس از نماز جمعه شهر بندرعباس بر دستان نمازگزاران جمعه این شهر تشییع شدند.
 
دو بانوی هرمزگانی با نام‌های «زینب دستار» و «آذر همایونی» که در قالب کاروانی زیارتی از استان هرمزگان به عراق سفر کرده بودند، روز یکشنبه و در اثر حمله تروریستی جنایاتکاران تکفیری در شهر سامرا به مقام شامخ شهادت نائل آمدند که مراحل انتقال پیکر پاک‌شان از عراق به ایران طی روزهای گذشته با پیگیری وزارت امور خارجه، جمعیت هلال احمر و سازمان حج و زیارت انجام و امروز پس از برگزاری نماز جمعه بر دستان مردم بندرعباس تشییع شدند.
 
پیکر بانوی شهیده زینب دستار پس از اقامه نماز توسط آیت‌الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان در محل گلزار شهدای شهر بندرعباس به خاک سپرده شد و پیکر بانوی شهیده آذر همایونی نیز پس از اقامه نماز به روستای سرخنگی شمیل برای خاکسپاری منتقل شد.
 
گروه تروریستی تکفیری داعش یکشنبه (16 آبان) با انفجاری در توقفگاه حرم مطهر عسکریین (ع) در شهر سامرا، موجب شهادت هشت زائر و زخمی شدن 94 زائر ایرانی شدند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار