معاون سیاسی و امنیتی هرمزگان گفت: اعتیاد در استان یکی از بزرگترین آسیب اجتماعی محصوب می‌شود و طلاق در جایگاه دوم این آسیب‌ها قرار دارد.
کد خبر: ۳۲۷۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶ 11 November 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، بهروز اکرمی در کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان، افزود: اعتیاد علاوه بر آسیب‌های اجتماعی  مشکلات و مسائل بهداشتی هم جسمی و هم روانی را نیز برای خود فرد و اطرافیانش در بر دارد.
 
وی افزود: ماه محرم و صفر فرصت مناسبی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است و در کاهش معضلات و آسیب‌های اجتماعی  بسیار موثر است.
 
اکرمی با بیان اینکه در بحث کاهش آسیبهای اجتماعی در ماه محرم و صفر  دستگاه‌های فرهنگی  نقش موثری را می توانند ایفا کنند، افزود: نباید از نقش دین و باورهای دینی در مبارزه با اعتیاد غفلت کرد.
 
این مسئول با اشاره به اینکه باید از تمام مناسبت‌های سال برای مبارزه با معضلات اجتماعی با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم بهره گرفت، تصریح کرد: ایام محرم و صفر به علت گردهمایی خودجوش مردم فرصت مناسبی برای تبلیغ در زمینه ناهنجاری‌های اجتماعی است.
 
وی با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های موجود برای مهار آسیب‌های اجتماعی استفاده کرد، افزود: درست است که فعالیت‌های فرهنگی نیازمند بودجه است اما میتواند با استفاده از ظرفیت‌های موجود ادارات و دستگاه‌های استان بیشترین بهره را برای مقابله با این معضل اجتماعی برد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار