مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری هرمزگان از کاهش یک‌میلیون و 600 هزار ریالی نرخ روادید دریایی بندرعباس- عمان خبر داد.
کد خبر: ۳۲۷۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶ 11 November 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محسن ضیایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا چندی پیش نرخ روادید دریایی برای سفر به عمان سه میلیون و 400 هزار ریال بود که این مبلغ هم‌اکنون به یک‌میلیون و 800 هزار ریال کاهش‌یافته است.
 
وی تصریح کرد: کاهش نرخ روادید دریایی باعث ارزان‌تر شدن نرخ سفر دریایی به عمان و رونق بیشتر گردشگری در مسیر بندرعباس – خصب خواهد شد.
 
ضیایی با اشاره به اینکه این خط کشتیرانی مسافری چهارم مهرماه امسال برای نخستین بار فعالیت خود را آغاز کرد، افزود: از طریق این خط دریایی 50 نفر از گردشگران عمانی وارد بندرعباس شدند و از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان دیدن کردند.
 
وی خاطرنشان کرد: ظرفیت شناوری که برای تردد در خط دریایی بندرعباس- خصب در نظر گرفته‌شده، یک‌صد نفر است.
 
این مقام مسئول ابراز کرد: برنامه سفر خط کشتیرانی مسافری دریایی در مسیر بندرعباس – خصب که قبلاً برای فعالیت دو روز در هفته شنبه و چهارشنبه برنامه‌ریزی‌شده بود تغییر کرده است.
 
ضیایی عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این خط کشتیرانی قرار است در روزهای شنبه از خصب وارد بندرعباس شود و پس از اقامت یک‌هفته‌ای گردشگران عمانی در ایران، شنبه بعدی بندرعباس را به مقصد عمان ترک می‌کند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار