رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان بیان کرد: فعالیت‌های انسان دوستانه در میان جوانان مسلمان ایرانی برگرفته از فرهنگ حسینی و عاشورایی است.
کد خبر: ۳۲۶۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰ 10 November 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حسین هاشمی تختی در مراسم نکوداشت از فعالین امور جوانان و شصت و نهمین سالگرد تأسیس سازمان جوانان هلال‌احمر هرمزگان، با تأکید یادآوری ایثار و فداکاری امام حسین ویارانش عنوان کرد: درون جوانان ما با تأسی از عاشورا و فداکاری امام حسین ویارانش مالامال از عشق، ایثار و فداکاری است.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه آموزه‌های دینی ما آمیخته بافرهنگ ایثار فداکاری و ازخودگذشتگی است، تصریح کرد: باایمان راسخ و همدلی  که در جوانان ما وجود دارد هرگاه و در هر مکانی اتفاقی رخ دهد و ایرانی نیازمند کمک باشد جوانان هلال‌احمر با تکیه‌بر نیروی قران و فداکاری به یاری رفته‌اند.
 
رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان خاطرنشان کرد: بهترین گروه سنی که می‌توان با انجام آموزش‌های لازم و افزایش دانش امدادی در شرایط بحرانی، آمادگی مقابله، بازسازی و باز توانی را در حوادث و بلایای طبیعی احتمالی را افزایش دهیم، دانش آموزان هستند.
 
هاشمی تختی اذعان کرد: جوانان هلال‌احمر فرشتگان نجات و پیام‌آوران سلامت و امید  هستند که در زمان بروز حوادث وقتی امکانات دولتی نمی‌تواند به‌موقع پاسخگوی نیازهای امدادی باشد کمک‌های هلال‌احمر می‌تواند در این زمینه کمک‌رسان باشد.
 
وی در ادامه تأکید کرد: خیرین و نهادهایی که می‌تواند به‌عنوان بازوان هلال‌احمر به تجهیز و تکمیل امکانات آن‌ها برای امداد و نجات باشند در کنار این جوانان قرار بگیرد و آن‌ها را یاری کنند.
 
نماینده حوزه مرکزی استان هرمزگان در خانه ملت در پایان خاطرنشان کرد: بایستی برای پیشرفت و سربلندی کشور و پیشبرد اهداف هلال‌احمر از پتانسیل بسیار گسترده جوانان استفاده کنیم و با  مشارکت دادن جوانان  در امور و برانگیختن حس مسئولیت‌پذیری در ایشان نسبت به تحقق اهداف و اصول هلال‌احمر در جامعه گام برداریم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار