تابناک تهران - شهردار قرچک شکایت خود را از مدیر سایت ورامین پرس، پس گرفت. پرونده رضا دهقان مختومه می شود اما هنوز هم پرونده استخدام های شهرداری قرچک باز است...
کد خبر: ۳۲۶۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷ 09 November 2016
دیروز خبر شکایت شهردار قرچک از خبرنگار این شهرستان در پلیس امنیت، رسانه ای شد. نامه ای سرگشاده نیز از طرف خبرنگاران قرچک برای استاندار تهران فرستاده شد، که ابراز نگرانی شان را هم در رابطه با این پرونده و هم در رابطه با استخدام ها و دیگر تخلفات شهرداری شان را اعلام کرده بودند، چراکه شکایت شهردار از "رضا دهقان" مدیر سایت ورامین پرس، نباید به پلیس امنیت کشیده می شد.
 
در پی پیگیری های مکرر از شهرداری، فرماندای و شورای شهر این شهرستان، تنها پاسخ این بود که این شکایت از طرف شهردار و به عنوان شخصیت حقیقی وی انجام شده و هیچ یک از ارگان ها و افراد این شهر حق دخالت ندارند.
 پرونده استخدام های غیرقانونی شهرداری قرچک هنوز هم باز است...
اما امروز برای دومین روز متوالی جلسه دادگاه دهقان برگزار شد، وی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار تابناک تهران، گفت: " روز پنجشنبه به من از طریق پلیس امنیت قرچک اطلاع دادند  که شهردار از شما به جرم تشویش اذهان عمومی شکایت کرده و باید روز شنبه به دادسرا مراجعه کنم. نکته قابل تأمل اینجاست که آقای شهردار سالها مسؤلیت در کشور داشتند و از مشاور حقوقی ،روابط عمومی و مشاور رسانه ای بهرمند هستند لذا چگونه اطلاع نداشتند باید به دادگاه مطبوعات  و از خبرگزاری که اول خبر را منتشر کرده شکایت کنند و حتی از عضو شورای شهر هم که تأیید کننده خبر بودند شکایت نکردند."
 
مدیر سایت ورامین پرس افزود:"حتی شهردار قرچک از سایر کانال های تلگرامی و سایتها نیز شکایت نکردند و یکراست از من که سالها منتقد ایشان بودم شکایت کردند که جای سوال دارد ایا بقبه جرم نکردند؟ "
 
دهقان ادامه داد: "در هر صورت  پلیس امنیت و دستگاه قضایی پرونده را بررسی کردند و در نهایت منع تعقیب در قرچک صادر شد و پیگیری موضوع در ورامین به تصویب رسید."
 
بعد از صدور حکم دهقان، ما هم پیگیری های لازم را از فرمانداری قرچک انجام دادیم، مسعود مرسلپور فرماندار قرچک، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار تابناک تهران گفت: "این موضوع در حال خاتمه است و شهردار قرچک شکایت خود را پس خواهد گرفت."
 
بلافاصله بعد از این گفت و گو، دهقان خبر داد: "با من تماس گرفته شده و اطلاع دادند که شهردار از پیگیری پرونده منصرف شده است."
 
وی گفت:"بیشترین ایراد خبرنگاران به ارسال پرونده به دادگاه های قرچک و پلیس امنیت است چرا که باید این پرونده در دادگاه مطوبوعات و حداقل در دادسرای فرهنگ و رسانه  پیگیری می شد ."
 
مدیر سایت ورامین پرس خواستار پیشگیری از وقوع این دست شکایت ها در آینده شد و افزود: "امیدواریم برخی موارد قانونی به دستگاه های اجرایی اموزش داده شود، تا دیگر چنین اتفاقاتی در آینده تکرار نشود."
 
هرچند ما هم از مختومه اعلام شدن این پرونده راضی هستیم؛ اما هم چنان  شهرداری قرچک بهتر است در برابر اخبار ذكر شده استخدام های نامتعارف خود پاسخگو باشد... امیدورایم هرچه سریعتر شاهد اصلاح این دست اشتباهات باشیم، چراکه این پرونده هنوز هم باز است...
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار