فرمانده نیروی انتظامی کیش از ممانعت نیروی انتظامی برای ورود اتباع غیرمجاز خبر داد و گفت: درصورتی‌که اتباع غیرمجاز وارد کیش شوند بر اساس قانون و خواسته مردم جمع‌آوری و ترد می‌شوند.
کد خبر: ۳۲۶۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱ 09 November 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سرهنگ رحیم جهانبخش از برقراری دیدارهای هفتگی با مردم کیش خبر داد و گفت: قطعاً دیدارهای چهره به چهره با مردم گامی مهمی برای تعالی پلیس است ضمن اینکه در راستای توجه به خواسته مردم ما کانال ارتباطی 197 را که درگاه ارتباطی مردم با پلیس است  را نیز  داریم.
 
وی افزود: شعار کانال 197 "شما پلیس ما باشید" است. این شعار بدان معناست که مردم بر رفتار ما نظارت دارند لذا می‌توانند بخش‌های مناسب را با  تقدیر تداوم ببخشند و یا اینکه با انتقادات، کمک کنند که رفتارها مطابق با مصالح عمومی و رضایت شهروندی پیش برود.
 
فرمانده نیروی انتظامی ویژه کیش تصریح کرد: قطعاً برخی از مواقع رفتارهای ما  خوب نیست زیرا ما نیز یک مجموعه نیروی انسانی هستیم و در بدنه یک مجموعه انسانی قطعاً ضریب خطایی وجود دارد لذا مردم با انتقاد سازنده می‌توانند بخش‌های نامناسب رفتاری را اصلاح ببخشند.
 
جهانبخش ادامه داد: برای توجه به خواست مردم کانال تلفنی 197 به‌صورت شبانه‌روز طراحی‌شده است البته ما برنامه داریم که ازاین‌پس هر هفته سه‌شنبه ساعت 10 صبح تا اذان ظهر در خدمت مردم باشیم و به‌صورت حضوری و چهره به چهره با کیش وندان دیدار داشته باشیم.
 
وی از راه‌اندازی مرکز جدید 197 خبر داد و گفت: امیدواریم به‌زودی پایگاه دائم 197 برپا شود اما تا آن زمان ما هر هفته در دفتر معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در خدمت دوستان خواهیم بود. لذا هر مورد و مسئله‌ای که وجود داشته باشد را به‌صورت حضوری پیگیری خواهیم کرد و به آن توجه خواهیم کرد.
 
فرمانده نیروی انتظامی ویژه کیش از اجرای طرح‌های تازه برای روان‌سازی ترافیک و سامان‌دهی به موتورسیکلت‌ها خبر داد و اظهار کرد: عمده محورهایی که مردم درباره آن با ما صحبت کردند، پیشنهاد‌هایی در حوزه روان‌سازی ترافیک و سامان‌دهی به موتورسیکلت‌های شهری است که البته طرح‌هایی نیز در این راستا آغازشده که سعی داریم البته با شیب تندتری آن را پیش ببریم.
 
وی از ترد اتباع غیرمجاز از کیش خبر داد و گفت: نیروی انتظامی قطعاً با اتباع خارجی غیرمجاز که از کانال‌های غیرقانونی وارد جزیره زیبای کیش می‌شوند، برخورد می‌کند البته این امر شامل اتباع مجاز نیست.
 
فرمانده نیروی انتظامی کیش تصریح کرد: یقیناً باکسانی که باهدف اشتغال غیرمجاز و از کانال‌های غیرقانونی وارد کیش می‌شوند بر اساس خواست مردم و قانون برخورد خواهیم کرد. البته طرح‌هایی نیز در این زمینه اجراشده اما به خاطر حفظ امنیت و آرامش کیش و ادامه سرمایه‌گذاری و گردشگری این موارد با آرامش انجام می‌شود. لذا قطعاً اتباع غیرمجاز بر اساس قانون جمع‌آوری و از کیش ترد می‌شوند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار