کد خبر: ۳۲۵۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴ 08 November 2016
به گزارش تابناک یزد،دو کمانداران یزدی در ليست دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی برای اعزام به مسابقات جهانی مراکش قرار دارند.

 فدراسیون تیراندازی با کمان كشورمان اسامی کمانداران دعوت شده به اردو برای اعزام به مسابقات جهانی مرحله یک در کشور مراکش را اعلام کرد كه در بين آنها "امیر کاظم پور" در كامپوند بزرگسالان و "مبينا فلاح" در ریکرو جوانان و نوجوانان از استان يزد قرار دارند.

این نفرات از پانزدهم آبان‌ماه لغایت اول آذرماه در جزیره قشم به تمرین می پردازند و در تاریخ چهارم آذرماه به مراکش اعزام می‌شوند.

در کامپوند بزرگسالان در بخش آقایان،  اسماعیل عبادی از قزوین، امید طاهری از اصفهان،  امیر کاظم پور از یزد و مجید کیانزاد از اصفهان و در بخش بانوان عالمه سادات هاشم پور از اصفهان،  افسانه شفیعی از اصفهان و  فرشته قربانی از زنجان حضور دارند.

در ریکرو بزرگسالان بخش آقایان نيز  صادق اشرفی از آذربایجان شرقی،  امین پیرعلی از اصفهان و  مهرداد نور محمدی از اصفهان، در اين اردو شركت مي‌كنند.

در بخش ریکرو جوانان و نوجوانان دختر؛ سوگند رحمانی و فاطمه سادات میر شفیعی از کیش، حنانه عظیمی نیا از قزوین،  مطهره پوربرقی از تهران،  مبینا فلاح از یزد، پریسا روحانیان از تهران و مریم کرمی نژاد از كرمان و ریکرو جوانان و نوجوانان پسر هم کیان مرادی از کیش، آرمین رئیسی از البرز، شروین اسدزاده از تهران، برنا کریمی از چهار محال و بختیاری، محمدحسین قوامی از چهار محال و بختیاری و امیر علی طباطبایی از تهران، حضور دارند.

در بخش کامپوند جوانان و نوجوانان دختر هم  فاطمه قاسمی راد از زنجان و در بخش پسران دانیال حیدرزاده از  چهار محال و بختیاری، حسین محمدیان از خوزستان و  حسین سیفی از تهران در اين اردو حضور دارند.

این کمانداران را "پارک میوک وون" به عنوان سرمربی و "محمد علی کریمی" و "بهزاد پاکزاد" و "راحله خیرالله زاده" و "آرزو حیدری" به عنوان مربی همراهی می کنند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار