عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: استان هرمزگان یکی از منابع غنی و سرشار از گاز را در اختیار دارد ولی متاسفانه مردمش همچنان در تامین گاز با مشکل مواجه هستند.
کد خبر: ۳۲۵۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹ 08 November 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، کیانوش جهانبخش در جلسه علنی شورای شهر بندرعباس با اشاره به ناکارآمدی در مدیریت پروژه گازرسانی شهر بندرعباس، اظهار کرد: کار گازرسانی به شهر بندرعباس که از سال 1390 شروع شد و قرار بود طی پنج سال به اتمام برسد نه‌تنها این کار به درستی صورت نگرفت بلکه هنوز شهروندان با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند.
 
وی با بیان اینکه طرح گازرسانی به شهرها و روستاهای استان هرمزگان موجب افزایش ایمنی، جلوگیری از حوادث، بهبود کیفیت زندگی خانواده‌ها و کاهش خطرها با جمع‌آوری سیلندرهای گاز غیر استاندارد می‌شود گفت: متاسفانه پس از گذشت سالیان سال همچنان مردم کپسول به دوش و گرفتار مشکلات عدیده‌ای هستند و این پروژه مهم در هاله‌ای از ابهام است.
 
عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس افزود: از هیات رئیسه درخواست می‌شود که مدیرعامل و مجموعه گازی استان را به صحن علنی شورای شهر جهت ارائه گزارش پیشرفت پروژه گازرسانی دعوت نمایند تا به نمایندگان مردم و شهروندان در این زمینه پاسخگو باشند.
 
جهانبخش ادامه داد: مسؤولان شرکت گاز باید پاسخگو باشند که طبق قانون چه میزان از سهم مجموعه مدیریت شهری را پرداخت کرده‌اند، مدیریت شهری حسن نیت خود را به این مجموعه با همکاری در زمینه‌های مختلف به اثبات رسانده تا جایی که میدانی بنام گاز نامگذاری کرد ولی متاسفانه از سوی مسؤولان شرکت گاز برای اجرای این میدان هیچ‌گونه اقدامی نشده و در این زمینه کوتاهی صورت گرفته است.
 
وی اضافه کرد: زیبنده استان هرمزگان نیست که پایتخت اقتصادی را یدک بکشد ولی مردمش هنوز در محلات قدیمی کپسول به دوش باشند و با مشقات فراوان در این راستا سر کنند و این عنوان پایتخت اقتصادی شهر بندرعباس بیشتر شبیه آبنباتی است در دست کودکی برای آرام کردنش و این عنوان را از بندرعباس بردارند و به جای آن خدمات مناسبی به مردم ارائه دهند و حقوق قانونی و سهم مردم بندرعباس از درآمدهای استان که به حساب خزانه ملی واریز می‌گردد و به درستی پرداخت نمایند.
 
عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس تصریح کرد: حق مردم هرمزگان است که سهم بیشتری از منابع خدادادی محل زندگی خود مانند دریا، نفت و گاز و... داشته باشند اما به دلیل عدم تعلق خاطر مدیران در این حوزه‌ها این منابع نه‌تنها فایده‌ای ندارند بلکه بار مضاعف خدماتی و امنیتی را به دنبال داشته است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار