دهیار روستای رمچاه گفت: به مناسبت روز فرهنگ عمومی با همکاری نیروهای خودجوش مردمی، دانش‌آموزان و با همکاری نیروهای خدمات شهری سازمان منطقه آزاد روستای رمچاه از زباله پاکسازی شد.
کد خبر: ۳۲۵۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸ 08 November 2016

به گزارش تابناک هرمزگان، داوود اسلامی اظهار داشت: به مناسبت روز فرهنگ عمومی با همکاری نیروهای خودجوش مردمی، دانش آموزان و با همکاری نیروهای خدمات شهری سازمان منطقه آزاد روستای رمچاه از زباله پاکسازی شد.

وی افزود: این اقدام با شعار (رمچاه پاکمان را آرزوست) جهت نهادینه شدن فرهنگ رعایت حفظ محیط زیست و اهمیت به بهداشت عمومی به منظور تشویق و ترغیب اهالی انجام و همچنین در این امر خداپسندانه مشارکت بانوان جهت تمیز کردن کوچه ها و معابر، حضور دانش آموزان دبستان سلمان فارسی و راهنمایی فارابی رمچاه در این میان حائز اهمیت بود.

دهیار روستای رمچاه ادامه داد: در راستای اجرای این طرح پس از پاکسازی بافت اصلی و اطراف روستا که بیش از 200 کیسه زباله جمع آوری شد در محله هایی از این روستا تابلوهای ریختن زباله ممنوع نصب گردید.

اسلامی در پایان از همکاری مردم روستا و تمامی افرادی که در این زمینه مشارکت داشتند قدردانی نمود.

روستای رمچاه در ضلع جنوب شرقی جزیره قشم در پنج کیلومتری ساحل جنوبی غار تاریخی خربس و با فاصله‌ای 17 کیلومتری منتهی الیه شرقی جزیره که شهر قشم و در حدود چهار هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار