نائب رئیس انجمن صنفی حمل و نقل بندرعباس گفت: اکولوژی اقتصاد و اکوسیستم اقتصاد می‌طلبد که همه اجزا فعالانه در خدمت یکدیگر بوده و در تلاش باشند تا برجام دیگری در حوزه مسائل اقتصادی و صادرات محصولات کشاورزی به وجود آید.
کد خبر: ۳۲۵۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴ 07 November 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، هادی جوادی صبح امروز در نشست با فعالان اقتصادی استان هرمزگان اظهار کرد: حمل و نقل سهم بزرگی در توسعه کشور داشته و بخش اعظمی از پیشرفت کشور در زمینه‌های مختلف مدیون حوزه حمل و نقل است.
 
وی با بیان اینکه امسال سومین سال از تشکیل کارگروه حمل و نقل تره‌بار و کالای اساسی است که در استان هرمزگان و به همت مدیرکل کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان شکل گرفت، افزود: این کارگروه ویژه از سال 1392 شکل گرفت و نسبت به سال‌های گذشته 140 هزار تومان به طور میانگین به ازای هر کامیون قیمت تمام شده صادراتی را کاهش داده‌ایم تا بتوان هم به کاهش تورم در کشور کمک کرد و هم زمینه‌ای برای رونق صادرات فراهم آورد.
 
نائب رئیس انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل بندرعباس ادامه داد: ما انتظار داریم که دولت همان‌طوری که برجام را شکل داد و گشایش‌های فراوانی در کشور ایجاد کرد، برجام دیگری در زمینه صادرات محصولات کشاورزی استان هرمزگان به وجود بیاورد تا چرخ اقتصاد این استان رونق بیشتری گرفته و کشاورزی خارج از فصل آن توسعه یابد.
 
جوادی خاطرنشان کرد: سفارتخانه‌های ایران در کشورهای مختلف جهان باید علاوه بر فعالیت سیاسی، نگاهی به فعالیت‌های اقتصادی و ایجاد امکان حضور تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادی کشورمان در بازارهای هدف نیز داشته باشند و بازار و محصول ما را به کشورهایی که در آن مأموریت دارند، معرفی و عرضه کنند.
 
وی با اشاره به ضرورت معرفی محصولات کشاورزی هرمزگان به کشورهای مختلف جهان، تأکید کرد: جامعه کشاورزی، جامعه حمل و نقل و جامعه اقتصادی به کمک نیاز دارند تا بتوانند موانع را کنار بگذارند و کار را با قدرت و هماهنگی هر چه بیشتری پیش برند.
 
دبیر نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان بندرعباس در پایان با تقدیر از همکاری‌های مدیرکل صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با فعالان اقتصادی استان و ایجاد تحول در حوزه صادرات، تصریح کرد: اکولوژی اقتصاد و اکوسیستم اقتصاد می‌طلبد که همه اجزای اکوسیستم فعالانه در خدمت یکدیگر باشند و همه این اجزا در تلاش باشند تا برجام دیگری در حوزه مسائل اقتصادی و رفع موانع تولید و کسب و کار به وجود آید.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار