مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: با برنامه ریزی مناسب و استفاده از شورای سیاست گزاری یا کمیته برنامه ریزی در هیئت فوتبال و اجرای آن توسط افراد کاردان می توانیم شاهد فوتبالی پویا و توسعه محور در آینده باشیم.
کد خبر: ۳۱۸۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹ 27 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محمد مهدی جهانبخش در خصوص انتخاب رئیس جدید هیئت فوتبال استان هرمزگان افزود: با توجه به ظرفیت های بسیار خوبی که در استان هرمزگان شاهد هستیم، امیدواریم رئیس جدید بتواند از تمامی ظرفیت ها و سرمایه های موجود در استان هرمزگان به نحو احسن استفاده کند.
 
وی خاطر نشان کرد: این سرمایه ها می تواند منبابع مادی و معنوی به ویژه نیروی انسانی کارآمدی باشد که در بدنه هیئت نقشی فعال داشته باشند.
 
این مقام مسئول اضافه کرد: باید از هرگونه روزمرگی در بحث هیئت فوتبال بپرهیزیم و با شناخت ظرفیت ها به سمتی حرکت کنیم که با برنامه ریزی مناسب و استفاده از شورای سیاست گزاری یا کمیته برنامه ریزی در هیئت فوتبال و اجرای آن توسط افراد کاردان می توانیم شاهد فوتبالی پویا و توسعه محور در آینده باشیم.
 
جهانبخش اضافه کرد: تشکیل کمیته ها و سوابق خوب افراد بکارگیری شده می تواند به تحقق این موضوع کمک کند  و هرمزگان را به جایگاه واقعی اش در فوتبال برساند.
 
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه علاقه مندی و گرایش مردم به رشته ورزشی فوتبال در استان هرمزگان کم نظیر است و وضعیت کنونی استان در رشته های فوتسال و فوتبال ساحلی در سطح باشگاه ها بسیار خوب است، با برنامه ریزی دقیق نباید بگذاریم به به خاطر مسائل و مشکلات اقتصادی از شرکت در مسابقات محروم شویم.
 
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس با بیان اینکه با توجه به تأکید فدراسیون به بخش بانوان و طرح آسیاویژن برای اعزام بانوان به مسابقات باید این فاصله را نیز جبران کنیم، ابراز کرد: هرمزگان ویژن با تحول مناسب در بحث هیئت فوتبال و با تربیت یک تیم کارآمد و منضبط به لحاظ داشتن برنامه می تواند برای توسعه فوتبال هرمزگان راه گشا باشد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار