رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی کیش از کشف بیش از 7 كيلوگرم انواع مواد مخدر و دستگيري 4 قاچاقچي خبر داد.
کد خبر: ۳۱۸۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸ 27 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، با تلاش مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر كيش، مقاديري مواد مخدر از نوع "ترياك" و "حشيش" كشف و در اين رابطه سوداگران مرگ دستگير شدند.
 
سرگرد فرامرزي در اين رابطه به خبرنگار گفت: در پي اخبار و اطلاعات واصله مبني بر اينكه احدي از سوداگران مرگ به هويت معلوم مقدار قابل‌توجهی مواد مخدر جهت توزيع وارد جزيره كيش كرده ، بلافاصله مراتب در دستور كار اين پليس قرار گرفت.
 
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر جزيره كيش تصريح كرد: مأموران اين پليس با انجام يكسري كارهاي اطلاعاتي ، مخفيگاه متهمان را شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضايي، مقدار تقريبي 7 کیلوگرم مواد مخدر از نوع "ترياك" و "حشيش" كشف و ضبط و 4 سوداگر مرگ را دستگير كردند.
 
سرگرد "ميثم فرامرزي" در اين رابطه بيان داشت : مواد مخدر ريشه بسياري از معضلات و آسیب‌های اجتماعي بشمار می‌رود كه لازم است خانواده‌ها در اين زمينه كنترل بيشتري بر فرزندان خود داشته باشند و در برابر فروشندگان مواد مخدر بی‌تفاوت نباشند.
 
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر جزيره كيش در خاتمه ضمن تأکید بر لزوم همكاري مردم با پليس درزمینهٔ مبارزه جدي با سوداگران مرگ از طريق تلفن 110 عنوان داشت: متهمان دستگیرشده پس از تشكيل پرونده به‌منظور سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار