استاندار هرمزگان گفت: درهای سرمایه‌گذاری در هرمزگان با تلاش دولت یازدهم گشوده شده است و کشورهای مختلفی در این زمینه اعلام آمادگی کرده‌اند.
کد خبر: ۳۱۸۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵ 26 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، جاسم جادری عصر امروز در حاشیه استقبال از وزیر محیط زیست و زیرساخت هلند اظهار کرد: ایران امن‌ترین و با ثبات‌ترین کشور منطقه برای سرمایه‌گذاری است و از زمان توافق‌ هسته‌ای، درهای سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذاران به روی هرمزگان گشوده شده است.
 
وی با بیان این که ما از تمام ظرفیت‌های خودمان برای رشد سرمایه‌گذاری و ایجاد توسعه در زمینه‌های مختلف حمایت می‌کنیم، افزود: زیرساخت‌های خوبی در استان هرمزگان در حوزه بنادر و دریانوردی، صنایع معدنی، کشتی‌سازی و ... ایجاد شده که می‌توان راه‌های همکاری دوجانبه را با کشور هلند در این حوزه‌ها بررسی کرد.
 
استاندار هرمزگان با استقبال از سفر وزیر محیط زیست و زیرساخت هلند به این استان، عنوان کرد: در طول چند ماه اخیر مسؤولین بسیاری از کشورهای مختلف جهان به ایران و استان هرمزگان سفر کرده‌اند و پروژه‌های مشترکی با آنها در زمینه‌های مختلف آغاز شده است و استان هرمزگان در این زمینه در کشور پیشتاز است.
 
جادری، وجود نیروهای کار متخصص، زیرساخت مناسب، امکانات مطلوب و امنیت در سرمایه‌گذاری را از ویژگی‌های استان هرمزگان در زمینه سرمایه‌گذاری دانست و گفت: بدون شک جذابیت‌های هرمزگان زمینه را برای سرمایه‌گذاری هلندی‌ها در بخش‌های مختلف این استان را بدنبال خواهد داشت.
 
مقام عالی دولت یازدهم در هرمزگان ادامه داد: سرمایه‌گذاری در هرمزگان اطمینان‌بخش و مؤثر است و ملت ایران سابقه همکاری مشترک با ملت‌های مختلف جهان را داشته‌اند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار