مدیرکل دادگستری هرمزگان گفت: یکی از آفت‌های مدیریت هوای نفس است که باید از آن جلوگیری شود و این آفت بعضا به صورت شیطان و گاه به صورت انسان ظاهر می‌شود و ما را از ادامه خدمت درست منع می‌کند.
کد خبر: ۳۱۸۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴ 26 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری عصر امروز در جمع اعضای شورای اداری در سالن جلسات فرمانداری شهرستان بندرلنگه اظهار داشت: یکی از آفت‌های مدیریت، هوای نفس است که باید از آن جلوگیری شود و این آفت بعضا به صورت شیطان و گاه به صورت انسان ظاهر می‌شود و ما را از ادامه خدمت درست منع می‌کند.
 
وی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرائی، افزود: شیطان گاه انسان را وسوسه می‌کند و در قالب کارچاق‌کن‌ها و گاهی نیز در قالب نیکو و خیر ظاهر می‌شوند ولی باطن آن شر است تا ما را فریب دهد و دچار هوای نفس کند.
 
مدیر کل دادگستری استان هرمزگان اضافه کرد: همه زمینه‌ها برای خدمت فراهم است مردم خدمت خوب را از ما می‌خواهند و اگر از ما خوبی ببینند اعتمادشان بیشتر می‌شود.
 
اکبری با اشاره به فضای مجازی، تصریح کرد: فضای مجازی را مراقبت کنیم و این فضا ضمن اینکه محاسن فراوانی دارد ولی معلیبش انسان را خانه خراب می‌کند.
 
وی بیان داشت: باید به گونه‌ای کار کنیم که فضای مجازی در همه زمینه ها باعث جرم نباشد و ضمن حفظ حرمت دستگاه قضائی و قاضی به شکل جزیره‌ای عمل نکنیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار