فرمانده انتظامي هرمزگان از دستگيري باند مسلحي که به اتهام تهديد به قتل، تيراندازي به خودروها تحت تعقيب بود در شهرستان جاسک خبر داد.
کد خبر: ۳۱۶۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷ 24 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سردار عزيزاله ملکي فرمانده انتظامي هرمزگان در این خصوص افزود: در پي وقوع چند فقره راهبندي به‌قصد سرقت موتورسيکلت و تيراندازي منجر به جرح دو نفر در جاده جاسک به بشاگرد، تهديد به قتل افراد و تيراندازي به خودروها توسط چند شرور، شناسايي و دستگيري عاملان اين شرارت به‌صورت ويژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامی استان، عنوان کرد:  مأموران پليس اطلاعات شهرستان جاسک با تلاش شبانه‌روزی و بهره‌گیری از شیوه‌های پليسي، پنج‌تن از اعضاي اين باند معروف به گروه " لاتورسر" که در زبان بلوچي به معني گردباد است را شناسايي کردند.
 
اين مقام انتظامي ادامه داد: با توجه به حساسيت موضوع ، اقدامات اعضاي اين باند و ايجاد رعب و وحشت در منطقه پس از هماهنگي با مقام قضائي و طرح موضوع در شوراي تأمین شهرستان پس از چندين روز کار اطلاعاتي ، يکي از اعضاي باند به نام " احمد -م " در مخفيگاهش دستگير شد.
 
سردار ملکي تصريح کرد: در بازجویی‌های اوليه، اين شرور به سرقت شتر اهالي روستاي كلمبري و اخاذي از مردم با کمک همدستانش با اسلحه اعتراف کرد که تحقيقات براي شناسايي و دستگيري ديگر اعضاء اين باند ادامه دارد.
 
فرمانده انتظامي هرمزگان خاطرنشان کرد: ما با هرگونه عاملي که بخواهد نظم و امنيت مردم به‌ویژه در شهرهاي مرزي که داراي تعدد ديني و تفاوت‌های فرهنگي هستند را به مخاطره بيندازد با تمام قوت و قدرت مقابله می‌کنیم و به هيچ فرد و گروهي اجازه نمی‌دهیم در امنيت عمومي شهروندان مداخله کنند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار