هجدهمین همایش و نمایشگاه صنایع دریایی با شرکت قابل ملاحظه شرکت های خارجی و حضور موثر شرکتهای تحت پوشش مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) در جزیره کیش از 27 الی 30 مهرماه برگزار گردید.
کد خبر: ۳۱۶۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷ 23 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، بنا به این خبر امسال  همایش صنایع دریایی کیش با مشارکت وزارت صنعت، معدن و تجارت ،‌انجمن مهندسان دریایی ،‌دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی ، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران  و شرکت ایزوایکو و شماری از شرکت های ایرانی  فعال در صنایع دریایی ،‌برگزار گردید.
 
مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران  از شرکت های تابعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران که از بزرگترین شرکت های فعال در حوزه صنایع دریایی در کشور و همچنین در سطح منطقه است ، امسال بگونه ای متفاوت در همایش صنایع دریایی شرکت کرد.
 
همزمان با برگزاری افتتاحیه این همایش ، مراسم تحویل سکوی فاز 17 پارس جنوبی که با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری برگزار شد ، ،‌ بطور زنده در سالن اصلی برای حاضران پخش شد و همچنین مراسم به آب اندازی و تحویل کشتی اقیانوس پیمای کاشان که تماما بوسیله مهندسان و کارگران ایرانی شرکت ایزوایکو  ساخته شد در مراسم اختتامیه به نمایش درآمد.
 
در همایش صنایع دریایی کیش ،‌حضور شرکت های خارجی در مقایسه با سال گذشته ،‌از رشد دوبرابری برخوردار بود و نوید این را می دهد سرمایه گذاران خارجی نسبت به عقد قراردادهای همکاری با شرکت های ایرانی در  حوزه صنایع دریایی اقبال بیشتری از خود نشان دهند.
 
بنا به این خبر محورهای کنفرانس امسال عبارت  بود از: مدیریت و اقتصاد دریایی، برنامه ریزی و سیاست گذاری،مدیریت پروژه های دریایی ،روش های تامین مالی و مهندسی خرید، بازاریابی دریایی و پسا تحریم،سرمایه گذاری داخلی و خارجی، گردشگری و اکوتوریسم دریایی و دریا و اقتصاد مقاومتی.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار