معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی نوسازی مدارس هرمزگان گفت: آموزش و پرورش زیرساخت توسعه انسانی است و هرچه در جهت تعلیم و تربیت هزینه شود، سرمایه است.
کد خبر: ۳۱۶۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲ 23 October 2016
قاسم بهمن‌زاده امروز در حاشیه آئین آغاز عملیات اجرایی دبستان 6 کلاسه وزیری رودان اظهار داشت: آموزش و پرورش زیرساخت توسعه انسانی است و هرچه در جهت تعلیم و تربیت هزینه شود، سرمایه است.
 
وی در ادامه با قدردانی از همت خیرین مدرسه‌ساز تصریح کرد: از اواخر سال 1394 فعالیت مجمع خیرین مدرسه‌ساز رودان شکل عملی به خود گرفت و فعالیت مجمع در جمع‌آوری مدارس تخریبی و ایجاد مدارس در مناطق محروم شایسته تمجید است.
 
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی نوسازی مدارس هرمزگان در ادامه با اشاره به پروژه مذکور گفت: آموزشگاه والفجر وزیری شهرستان رودان 53 سال قدمت دارد که انصافا امکان ادامه تحصیل به دلیل غیر ایمن بودن برای دانش آموزان ممکن نبود که با همت خیر نیک‌اندیش غلام راستین گام مهمی در راستای تامین فضای آموزشی استاندارد برای دانش آموزان این روستا برداشته شد.
 
وی با اشاره به مشخصات پروژه یادآور شد: این پروژه با زیربنای 384 متر مربع شامل؛ ساختمان آموزشی، سرویس‌های بهداشتی، خانه سرایداری و بوفه طی مدت دو سال به احداث و به بهره‌برداری می‌رسد که تمام اعتبار مورد نیاز آن توسط خیر تامین می‌شود و اداره‌کل نوسازی مدارس استان نیز در جهت تامین تجهیزات آموزشی اداری و سرمایشی اقدام خواهد کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار