مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در منطقه آزاد قشم به مردم بدهکاریم و با تمام توان به دنبال جبران عقب‌افتادگی‌های گذشته و برنامه‌ریزی صحیحی برای آینده هستیم تا شاهد توسعه‌ای پایدار در سطح جزیره باشیم.
کد خبر: ۳۱۴۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶ 19 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حمید رضا مومنی در نشست با رؤسا، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های این جزیره در مرکز رشد قشم با بیان اینکه اساتید و دانشجویان با حساسیت و تفکر بیشتر باید در تمامی عرصه‌ها حضوری فعال داشته باشند، اظهار داشت: باید با دقت بیشتری بررسی کنیم که در مثلث دولت، دانشگاه، دانشجو هر کدام از رئوس چه وظایفی را دارند و تا چه حد در عملکرد خود موفق بوده‌اند.
 
وی با اشاره به اینکه اطلاعات آماری کاملی نسبت به دانشجویان در حوزه آموزش عالی موجود نیست، افزود: باید بدانیم چه تعداد دانشجو از ابتدای تأسیس منطقه آزاد قشم به جزیره تحصیل کرده‌اند، چه تعداد مشغول به کار و در چه شغلی فعالیت دارند و زمانی می‌توانیم برنامه‌‌ریزی بهتری برای آینده داشته باشیم که اطلاعاتی در دسترس داشته باشیم.
 
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به اینکه برنامه ریزی با نگاه به آینده از ضروریات پیشرفت است اضافه کرد: آرامش دانشجو در حین تحصیل، تحصیل حرفه ای دانشجویان و حفظ این سرمایه انسانی بی‌مثال در منطقه از وظایف تمامی مسئولان آموزش عالی در کشور است و سازمان منطقه آزاد قشم در حوزه آموزش عالی، وظیفه نظارتی و حاکمیتی دارد.
 
مومنی با بیان اینکه مطالبات دانشجویان و اساتید باید جدی گرفته شود و انتظار داریم در حوزه آموزش عالی همه دست به دست هم به هم کمک کنیم تصریح کرد: ایجاد مستندات آکادمیک، بررسی سوالات و مشکلات اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و یافتن پاسخ های علمی برای این سوالات، ایجاد و کنترل و مدیریت مناظره‌های اقتصادی بین سرمایه‌گذاران برای یافتن بهترین و سودمندترین سرمایه‌گذاری برخی از انتظارات ما از جوامع دانشگاهی است.   
 
وی با اشاره به اینکه سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان اولین قدم 50 نفر نیروی بومی را بورسیه کرده است تا در آینده مدیران متفکر و تحصیل کرده‌ای را در منطقه ایجاد کنیم، بیان کرد: ما در منطقه آزاد قشم به مردم بدهکاریم و با تمام توان به دنبال جبران عقب‌افتادگی‌های گذشته و برنامه‌ریزی صحیحی برای آینده هستیم تا شاهد توسعه‌ای پایدار در سطح جزیره باشیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار