رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: شهرداری در اجرای معابر شهری به تردد معلولان توجه کرده و امکان تردد آسان و ایمن آنان را فراهم کند.
کد خبر: ۳۱۳۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱ 18 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، پرویز سالاری عصر امروز در جلسه شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: معلولان جامعه ما حق زندگی دارند و آنچه آنها را بیش از معلولیت رنج می‌دهد، دیده نشدن است که باید ما در شورای شهر و شهرداری بندرعباس در تدوین طرح‌های کلان حوزه شهری، توجه خاصی به این قشر جامعه داشته باشیم.
 
وی با بیان این که در طراحی و اجرای معابر جدید در شهر بندرعباس و توسعه مبلمان شهری می‌بایست توجه ویژه‌ای به معلولان صورت گیرد تا آنها نیز بتوانند از امکانات این بخش‌ به خوبی استفاده کنند.
 
رئیس شورای شهر بندرعباس از شهرداری خواست تا به تردد معلولان در شهر کمک کرده و از طریق سازمان اتوبوسرانی این شهر، بخشی از حمل و نقل روزانه این قشر را متقبل شود تا امکان مشارکت این عزیزان در برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی و ورزشی بیش از گذشته فراهم شود.
 
سالاری در ادامه با تبریک هفته تربیت‌بدنی و با اشاره به رشد ورزش هرمزگان و درخشش فرزندان این استان در سال‌های اخیر در رشته‌های مختلف ورزشی، عنوان کرد: ورزشکاران استان و افتخارآفرینان برای کشورمان باید به درستی به جامعه معرفی و از آنان بواسطه تلاشی که برای به اهتزاز درآوردن پرچم پرافتخار ایران در عرصه‌های بین‌المللی انجام می‌دهند، تجلیل شود.
 
وی از شهرداری بندرعباس و اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان نیز خواست تا مراسماتی در شأن افتخارآفرینی‌های ورزشکاران استان تدارک دیده و در این زمینه نقش جدی‌تری ایفا کنند.
 
رئیس شورای شهر بندرعباس همچنین در ادامه به با اشاره به نام‌گذاری سال 1395 به سال اقتصاد مقاومتی و الزام شورای شهر بندرعباس به شهرداری درخصوص تدوین و اجرای برنامه‌های ویژه اقتصاد مقاومتی در حوزه‌های تخصصی کار خود، گفت: از شهردار بندرعباس خواسته‌ایم تا گزارشی از اقدامات انجام‌شده در این زمینه را به شورای شهر ارائه دهد.
 
سالاری از دعوت شورای شهر از رئیس سازمان بازرسی استان هرمزگان برای حضور در جلسه روز سه‌شنبه 27 مهرماه شورای اسلامی شهر بندرعباس به منظور بحث و تبادل‌نظر در راستای تقویت نقش نظارتی شورا و تقویت سلامت اداری در شهرداری خبر داد و عنوان کرد: در این نشست، شهردار بندرعباس و رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس نیز گزارشی در خصوص اقدامات شهرداری ارائه می‌دهند.
 
وی همچنین به نامه شورای شهر بندرعباس به صنایع استان در خصوص اعلام سرانه و محل هزینه‌کرد اعتبارات فرهنگی و ورزشی به شورای شهر خبر داد و تصریح کرد: باید مشخص شود که اعتبارات فرهنگی و ورزشی این صنایع که در سال رقم قابل توجهی نیز هست، در چه زمینه‌ای هزینه می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار