فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف انواع سیگار و البسه قاچاق به ارزش 7 میلیارد و 901 میلیون ریال در شهرستان بستک خبر داد.
کد خبر: ۳۱۳۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰ 18 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سردار عزیزالله ملکی با اشاره به کشف 7 میلیارد کالای قاچاق در بستک اظهار کرد: درپی دریافت خبری مبنی بر اینکه تعدادی خودروی حامل کالای قاچاق قصد دارند از مسیر خاکی محور "لاورمیستان" شهرستان بستک به سمت شهرستان لامرد استان فارس حرکت کنند، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.
 
وی افزود: مأموران با گشت‌زنی و کنترل محور مذکور، سه دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق را در مسیرهای خاکی شناسایی و با علایم هشداردهنده دستور ایست صادر کردند.
 
فرمانده انتظامی استان هرمزگان ادامه داد: راننده خودروها بدون توجه به فرمان پلیس از محل متواری شدند و پس از طی مسافتی طولانی در یک عملیات ضربتی دو دستگاه کامیونت ایسوزو و یک دستگاه وانت نیسان حامل کالای قاچاق توقیف شد.
 
ملکی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودروها 8 میلیون و 396 هزار نخ سیگار، 16 هزار و 287 ثوب انواع البسه خارجی قاچاق کشف و سه متهم را در این زمینه دستگیر کردند.
 
وی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده حدود 7 میلیارد و 901 میلیون ریال برآورد شده است، از شهروندان خواست: در صورت آگاهی از هرگونه فعالیت قاچاقچیان با تماس به موقع با 110، پلیس را در مقابله جدی با قاچاقچیان کالا و ارز یاری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار