استاندار هرمزگان در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گفت: اقتصاد مقاومتی زمانی محقق می‌شود که همه دستگاه‌ها پای کار باشند.
کد خبر: ۳۱۲۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰ 17 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، جاسم جادری در هشتمین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان هرمزگان، رتبه این استان در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن را خوب برشمرد و بیان داشت: هرمزگان در سرشماری اینترنتی در رتبه سوم کشور قرار دارد که باید این رتبه را حفظ کنیم و ارتقا دهیم.
 
وی همچنین خواستار برگزاری منظم جلسات کارگروه‌های زیرمجموعه شورای برنامه‌ریزی استان شد و افزود: محتوای جلسات این شورا باید توسط کارگروه‌ها تهیه شود و نیاز است کارگروه‌های تخصصی نقش خود را در این زمینه ایفا کنند.
 
استاندار هرمزگان با اشاره به سفر معاون اول رئیس جمهور به استان هرمزگان، تصریح کرد: در این سفر جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان تشکیل می‌شود و باید در این نشست عملکرد و کارنامه هرمزگان در زمینه اقتصاد مقاومتی را براساس برنامه‌های تعیین شده و تعریف کار صورت گرفته، به معاون اول رئیس جمهور ارائه دهیم.
 
جادری بهره‌وری و صرفه‌جویی را رکن اساسی اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی زمانی محقق می‌شود که همه دستگاه‌ها پای کار باشند.
 
وی عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی به معنای استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های هر استان و تبدیل آن به فرصت‌های شغلی و درآمدزایی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار