مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان از افزایش 23 درصدی مسافر و 26 درصدی پرواز در 6 ماهه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۳۱۲۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳ 17 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محمود امانی‌بنی با اشاره به افزایش 26 درصدی پرواز و 23 درصدی مسافر در فرودگاه‌های هرمزگان اظهار داشت: این افزایش در 6 ماهه نخست سال 95 نسبت به مدت مشابه سال گذشته رخ داده است.
 
وی افزود: در 6 ماهه اول امسال فرودگاه بین‌المللی بندرعباس میزبان 558 هزار 686 مسافر با 5 هزار و 260 سورتی پرواز رفت و برگشت داخلی و بین‌المللی بوده است که این تعداد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش 23 درصدی آمار مسافر و 26 درصدی آمار پرواز را به در بر داشته است.   
 
مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان گفت: با توجه به اهمیت جایگاه استراتژیک بندرعباس و ارتباط هرچه بیشتر آن با شهرهای بزرگ و همچنین با توجه به درخواست‌های مکرر مردم مبنی بر افزایش پرواز، این امر با پیگیری‌های گسترده در مسیرهای شیراز، اصفهان، مشهد، کیش، تبریز و یزد صورت گرفته که رضایتمندی هرچه بیشتر مردم را در برداشته است.
 
وی ادامه داد: با توجه به بعد مسافت بندرعباس از پایتخت و نظر به فعالیت‌های اقتصادی ویژه این شهر و اهمیت ارتباط با مرکز، بیشترین افزایش پرواز در مسیر پروازی بندرعباس-تهران و بالعکس بوده است که با رایزنی‌های صورت‌گرفته با چند ایرلاین در این مسیر افزایش ویژه صورت پذیرفته است و همچنان مشغول رایزنی برای افزایش پروازها در این مسیر نیز هستیم.
 
امانی‌بنی با اشاره به اهمیت پروازها در مسیرهای جدید در این فرودگاه افزود: نیاز ارتباط روزافزون بندرعباس با دیگر شهرها، نیاز به انجام پرواز در مسیرهای جدید را به همراه داشته که با پیگیری‌های انجام شده، پرواز مسیر بندرعباس-کرمانشاه در شش‌ماهه نخست راه‌اندازی شد و در جهت افزایش پروازهای مسیر جدید همچنان در حال رایزنی هستیم.  
 
مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان با اشاره به برنامه افزایش پرواز در فرودگاه‌های اقماری تصریح کرد: افزایش پرواز فرودگاه ابوموسی از دیگر فعالیت‌های مهم شش‌ماهه اول سال بوده که با حضور شرکت پویاایر و انجام پرواز ایرتاکسی در مسیر ابوموسی ـ بندرعباس شاهد افزایش خوبی در این مسیر بودیم و در خصوص افزایش پروازهای فرودگاه بندرلنگه در حال پیگیری و رایزنی با ایرلاین‌ها هستیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار