مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان سرانجام پروژه دهکده ورزش‌های ساحلی استان هرمزگان را در حد حرف ماندنش دانست و عنوان کرد: این موضوع در سفر دور دوم رئیس‌جمهور سابق کشورمان به استان هرمزگان تصویب شد که به دلیل بی‌پولی نه اجرا شد نه اعتباری برای آن تخصیص یافت.
کد خبر: ۳۱۲۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹ 16 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، غلامعلی دانشور در نشست خبری به مناسبت آغاز هفته تربیت‌بدنی، افزود: به دلیل یکسان بینی و رعایت عدالت در شهرستان همواره تمامی شهرستان‌ها از پارسیان گرفته بشاگرد را به یک‌چشم می‌بینم و ظرف مدتی که مدیریت ورزش و جوانان استان را بر عهده داشتم، در حد بضاعت سعی کرده‌ام خدمات مناسبی ارائه کنم.
 
وی بابیان اینکه در این مدت بیش از 30 پروژه ورزشی به بهره‌برداری رسیده است، تصریح کرد: هدفمان تنها خدمت و تلاش برای تعالی ورزشکاران استان هرمزگان است.
 
دانشور با اشاره به اینکه در سال جاری در هفته دولت هفت پروژه ورزشی به بهره‌برداری رسید، خاطرنشان کرد: در هفته تربیت‌بدنی غبار رویی گلزار شهدای بندرعباس، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار، تجلیل از دو پیشکسوتان و دو بازنشسته اداره کل ورزش و جوانان، بهره‌برداری از دو پروژه ورزشی( دو سالن چندمنظوره بستانو بندرلنگه و شمیل حاجی‌آباد) بااعتباری بالغ‌بر 2 میلیارد تومان و برگزاری 71 برنامه ورزشی در سراسر استان از مهم‌ترین برنامه‌های در نظر گرفته‌شده است.
 
این مقام مسئول بابیان اینکه در بندرعباس صبح فردا در پارک غدیر بندرعباس برنامه‌ای ویژه در نظر گرفته‌ایم، اذعان کرد: استان هرمزگان در میان 10 استان برتر وزارت ورزش و جوانان قرارگرفته است که این خود نشان از عملکرد مثبت و رو به رشد این نهاد است.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان با اشاره به اینکه علی‌رغم تنگناهای مالی در سال جاری 76 تیم ورزشی در 32 رشته ورزشی به مسابقات کشوری اعزام‌شده‌اند، اضافه کرد: 14 مسابقات کشوری را میزبانی کرده‌ایم و در این مدت ورزشکاران استان 111 مدال رنگارنگ در مسابقات بین‌المللی و کشوری کسب کرده‌اند و در حال حاضر 36 ورزشکار هرمزگانی عضو ثابت تیم ملی هستند.
 
دانشور بابیان اینکه مبلغ 317 میلیون تومان در سراسر جاری به هیئت‌های استانی و شهرستانی اختصاص‌یافته است، ادامه داد: برگزاری 36 دوره کلاس آموزشی، برگزاری 10 جشنواره فرهنگی و ورزشی، جشن ازدواج و جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) از دیگر برنامه‌های اجراشده در سال جاری بوده است.
 
وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون انتخابات هشت هیئت ورزشی برگزارشده و تا پایان سال جاری 10 هیئت ورزشی دیگر برگزار می‌شود، افزود: متأسفانه 30 هیئت ورزشی اقدام به برگزاری مجمع سالیانه نکرده‌اند که به آن‌ها هشدارهای لازم داده‌شده که تا پایان سال جاری این مهم عملیاتی شود.
 
دانشور بابیان اینکه برای بهبود وضعیت روزش استان و پیگیری مشکلات، تاکنون بیش از 20 جلسه در وزارت ورزش و جوانان استان برگزارشده است، اظهار کرد: در سال جاری 25 میلیارد تومان برای بخش عمرانی این اداره کل اختصاص‌یافته است.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان اضافه کرد: در سراسر استان بیش از 310 پروژه روزشی وجود دارد که با توجه به تکلیف درآمدزایی اجاره این اماکن و واریز 7 میلیارد ریالی آن به‌حساب خزانه، 50 اماکن ورزشی به این منظور اختصاص‌یافته است که البته در روستاها تمامی پروژه‌ها به‌صورت رایگان تحت اختیار دهیاری‌ها و شوراها قرار داده‌شده است.
 
این مقام مسئول با اشاره به اینکه در سال گذشته از اعتبار 25 میلیارد تومانی تنها کمتر از 4 میلیارد تومان پرداخت شد، تصریح کرد:در حال حاضر 75 پروژه نیمه‌تمام در استان وجود دارد که نیاز به بودجه 80 میلیارد تومانی دارد و در صورت تأمین بودجه از این تعداد 10 پروژه تا پایان سال و 30 پروژه دیگر تا هفته دولت سال آینده تکمیل می‌شود.
 
وی در خصوص ورود این اداره کل به حل مشکلات تیم‌های فوتبال آلومینیوم و فوتسال آذرخش بندرعباس در لیگ‌های کشوری گفت: کارخانه آلومینیوم المهدی هرمزال قاطعانه مخالف تیمداری بود و در نامه‌ای این موضوع را اعلام کرد اما خوشبختانه با حمایت‌های استاندار و معاون سیاسی امنیتی توانستیم گوشه‌ای از مشکلات این تیم و همچنین آذرخش را برطرف کنیم گرچه وظیفه اداره کل ورزش و جوانان تیمداری نیست.
 
دانشور در پایان اولویت این اداره کل را اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام دانست و عنوان کرد: پروژه‌های ورزشگاه ده‌هزارنفری قشم و میناب به‌صورت ملی و زیر نظر شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در حال تکمیل است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار