فرمانده انتظامي هرمزگان از كشف انواع کالاهاي قاچاق به ارزش 11 ميليارد ريال طي دو عمليات موفق پليسي در استان خبر داد.
کد خبر: ۳۱۲۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸ 16 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سردار عزیز اله ملکي  در جمع خبرنگاران گفت: در راستاي مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامي شهرستان بندرلنگه، حين گشت زني در محورهاي مواصلاتي شهرستان به يک دستگاه تريلي کشنده مشكوك شده و آن را جهت بررسي بيشتر متوقف كردند.
 
وي افزود: پس از هماهنگي با مقام قضائي در بازرسي از خودروي مذکور 828 قطعه آباژور شمارش گير و 11دستگاه گوشي تلفن روميزي فاقد هرگونه مدارك گمركي به ارزش 9 ميليارد و 500 ميليون ريال کشف و يک متهم در اين زمينه دستگير شد.
 
اين مقام انتظامي اذعان کرد: طي عملياتي ديگر، مأموران پاسگاه انتظامي بندر پل شهرستان "خمير" با انجام اقدامات اطلاعاتي از تخليه بار قاچاق دریکی از خورهاي ساحلي مطلع و پيگيري موضوع را در دستور کار خود قراردادند.
 
سردار ملکي تصريح کرد: مأموران با اعزام به محل موردنظر و پس از يک تعقيب و گريز کوتاه دو دستگاه خودرو تويوتا متعلق به قاچاقچيان را متوقف و در بازرسي از آن‌ها ، هزار و 979 ثوب البسه،140 جفت کفش، 9 دستگاه یخچال‌فریزر و 6 دستگاه اسپيلت قاچاق به ارزش يک ميليارد و500  ميليون ريال کشف کردند.
 
فرمانده انتظامي استان هرمزگان با اشاره به اثرات سوء قاچاق بر اقتصاد كشور، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از فعاليت قاچاقچيان، مراتب را هر چه سریع‌تر به پليس 110 اطلاع دهند تا نسبت به دستگيري آنان در سریع‌ترین زمان اقدام شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار