مدیرکل شیلات هرمزگان خبر داد
مدیرکل شیلات استان هرمزگان از توقیف 21 فروند شناور قایق غیر مجاز و بازداشت بالغ بر 76 نفر متهم از آغاز فصل صید میگو تا پایان روز هفتم آن در رابطه با صید غیر مجاز میگو خبر داد.
کد خبر: ۳۱۰۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵ 13 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سید پرویز محبی در نشستی با فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان با بیان اینکه خوشبختانه امسال با هماهنگی‌های انجام شده بین اداره‌کل شیلات هرمزگان، دریابانی استان و یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان اقدامات خوبی در راستای مبارزه با صید غیر مجاز در حال انجام است، اظهار داشت: این جدیت و پیگیری از سوی شیلات هرمزگان بدون شک در راستای صید پایدار و حفظ ذخایر ارزشمند میگوی خلیج فارس برای سال‌ها و نسل‌های آینده است.
 
وی با اشاره به جایگاه آبزی‌پروری در هرمزگان و اقدامات انجام شده در استان، افزود: امید است در سال‌های آینده شاهد روی آوردن بیش از پیش جامعه صیادی به آبزی‌پروری باشیم.
 
مدیرکل شیلات استان هرمزگان گفت: فصل صید میگو امسال در استان هرمزگان از 10 مهرماه آغاز شده و تا اواسط آبان‌ماه بر اساس نظر کارشناسان پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان ادامه پیدا می‌کند.
 
در ادامه فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان با بیان اینکه امسال شاهد رشد 100 درصدی در توقیف شناورهای غیر مجاز و رشد چند صد درصدی در دستگیری متهمین به صید غیر مجاز بوده‌ایم گفت: در همین راستا در بازه زمانی دهم لغایت 17 مهرماه بالغ بر 380 طاقه تور منوفلامنت، دو هزار و دویست متر طناب، 117 کیلو میگو و ...  توقیف شده است.
 
حسن آزادی همچنین از توقیف بالغ بر 11 دستگاه تور ترال قایق، 11 جفت تخته جل، یک عدد لنگر نیز در همین رابطه خبر داد.
 
وی با تشکر از همکاری و تعامل صیادان و تعاونی‌های صیادی، از همه شهروندان به ویژه صیادان زحمت‌کش خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف صیادی با شماره‌های شماره تلفن‌های 33333221 و 33340903 و همچنین شماره پیامکی 30007546703703 به یگان حفاظت منابع شیلات هرمزگان اطلاع‌رسانی نمایند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار