مدیر اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن هرمزگان از مشارکت 16 درصدی مردم هرمزگان در سرشماری تا ساعت 24 شب گذشته خبر داد.
کد خبر: ۳۰۹۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳ 09 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، صالح دریانورد ظهر امروز در یک نشست خبری اظهار کرد: مردم استان هرمزگان تاکنون مشارکت خوبی در برگزاری سرشماری عمومی نفوس و مسکن داشته‌اند به طوری که هم اکنون مشارکت 16 درصدی هرمزگانی‌ها تا ساعت 24 روز شنبه 17 مهرماه را شاهد بوده‌ایم.

وی افزود: مشارکت مردم بستک در استان هرمزگان بیش از سایر شهرها بوده و حدود 36 درصد مردم این استان در سرشماری ثبت نام اینترنتی کرده‌اند.

مدیر اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن هرمزگان میزان مشارکت مردم خمیر و سیریک را نیز در این سرشماری بالا دانست و خاطرنشان کرد: انتظار داریم تا مردم بندرعباس نیز در این سرشماری مشارکت فعال‌تر داشته باشند.

دریانورد ادامه داد: مشارکت مردم رودان و بندرعباس در رتبه‌های انتهای جدول این سرشماری قرار دارد و باید مدیران دستگاه‌ها، صنایع، ادارات و ارگان‌های مختلف با درک اهمیت سرشماری عمومی نفوس و مسکن، نسبت به این موضوع جدی‌تر عمل کرده و میزان مشارکت خود را در مرحله اول این سرشماری که به صورت اینترنتی است، افزایش دهند.

وی با بیان این که اطلاعات ارائه شده از سوی مردم در این سرشماری محرمانه خواهد بود، تصریح کرد: مردم کد سرشماری را که در ثبت نام اینترنتی دریافت کرده‌اند را در زمان مراجعه مأمور سرشماری در اختیار مأمور قرار دهند تا دیگر نیازی به ثبت دوباره اطلاعات خانوار آنها توسط مأمور سرشماری نباشد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه هرمزگان همچنین از تهیه 500 دستگاه تبلت برای آغاز مرحله دوم سرشماری از 25 مهرماه برای مراجعه مأموران به درب منازل خبر داد و از مردم خواست تا با مأموران سرشماری که با کارت شناسایی و جلیقه به درب منازل مراجعه می‌کنند، همکاری کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار