26 مهرماه:
دبیر هیات فوتبال استان یزد از برگزاری انتخابات این هیات و مشخص شدن رئیس جدید آن در 26 مهرماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۳۰۷۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۷ 05 October 2016
به گزارش تابناک یزد،صادق شاکری  افزود: با درخواست هیات فوتبال استان و موافقت فدراسیون فوتبال این انتخابات در روز دوشنبه 26 مهرماه از ساعت 9 صبح در یزد برگزار می شود.
وی اضافه کرد: طبق مقررات اعضای مجمع هیات فوتبال استان یزد باید از بین شش نامزد این پست به یک نفر رای دهند.
این مسئول اسامی نامزدهای پست ریاست هیات فوتبال استان یزد یزد را شامل سیدعلی پاکزاد مقدم، عبدالرضا دستا، سیدحسن خبیری، کاظم سبحان زاده، حسین صالحیان و هادی فخرالدینی ذکر کرد.
شاکری گفت: تمهیدات لازم برای برپایی مجمع با حضور مسئولان فدراسیون و سایر اعضا در استان یزد فراهم است.
اعضای مجمع هیات فوتبال استان یزد شامل رئیس فدراسیون فوتبال به عنوان رئیس مجمع و در صورت عدم حضور وی یکی از نواب رئیس یا دبیر کل با ابلاغ رئیس فدراسیون فوتبال به عنوان نماینده فدراسیون در مجمع حضور می یابند.
همچنین مدیرکل ورزش و جوانان یا معاون ورزشی این اداره و تمام رؤسای هیئت های فوتبال شهرستانهای تابعه که 11 رئیس هیئت فوتبال شهرستانهای اردکان، میبد، اشکذر، زارچ، یزد، بافق، بهاباد، مهریز، تفت، خاتم و ابرکوه حق رأی دارند.
سه نفر از مدیران باشگاههای فوتبال در بالاترین لیگ استان به ترتیب رتبه جدول ، مدیران تیم های فوتبال لیگ برتر ، لیگ دسته اول ، لیگ دسته دوم ، لیگ برتر فوتسال و فوتبال ساحلی متعلق به استان حاضر در مسابقات کشوری مثل تیمهای فولاد یزد ،مقاومت گلساپوش یزد و برسام اردکان و رئیس انجمن فوتبال آموزش و پرورش استان عضو مجمع هستند.
همچنین از دیگر اعضای این مجمع ، نمایندگان کانون داوران دو نفر ( یک داور زن و یک داور مرد که در بالاترین سطح کشور قضاوت نموده و فعال می باشند ) ، نمایندگان کانون مربیان دو نفر (یک مربی زن و یک مربی مرد که در بالاترین سطح کشور کار می کنند) ، نمایندگان کانون ورزشکاران فوتبال دو نفر (یک زن و یک مرد) و افرادی که عضویت هیئت رئیسه فدراسیون را دارند و مقیم استان می باشند را تشکیل می دهد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار