مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: قدرت ایمان بالاترین سلاح رزمندگان ما در زمان جنگ بود.
کد خبر: ۳۰۱۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹ 25 September 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محمدمهدی جهانبخش عصر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه هفته دفاع مقدس ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و تبریک به‌مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: اقتدار و امنیت کشور عزیزمان در منطقه و جهان مدیون ایثارگری و جان‌فشانی‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران است.
 
وی افزود: مسؤولان و مردم در یک وحدت مثال‌زدنی بایستی آرمان‌های والای شهیدان و ایثارگران را حفظ کنند و با عزت و سربلندی راه و منش شهدا و رزمندگان را ادامه دهیم.
 
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: نسل جوان و دانش آموز علاوه بر الگوپذیری از رشادت‌ها و جانبازی‌ها و جان‌فشانی شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی بایستی از دلاوری‌ها و شجاعت‌ رزمندگان اسلام در دفاع مقدس درس ایثار و شهامت بیاموزند.
 
جهانبخش با اشاره به جایگاه خانواده‌های سرافراز شهیدان و جانبازان در جامعه گفت: تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران وظیفه تک تک آحاد جامعه است که باید بیش از پیش مورد توجه مردم شریف و شهیدپرور ایران اسلامی و مسؤولان زحمتکش نظام قرار گیرد.
 
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس افزود: قدرت ایمان بالاترین سلاح برای رزمندگان ما در زمان جنگ بود و امروز نیز با رهنمودهای پیامبرگونه مقام معظم رهبری و افزایش قدرت نظامی خود، دیگر دشمنان نظام جرات نمی‌کنند به کشور ما با چشم طمع بنگرند.
 
جهانبخش خاطرنشان کرد: روز به روز باید به قدرت نظامی خود بی‌افزائیم و گوش به فرمان ولایت باشیم تا در دام نفوذ دشمنان نیفتیم چراکه آنها هیچ‌وقت بیکار نمی‌نشینند و شیوه‌های نفوذ جدید را در پیش می‌گیرند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار