وزیر صنعت و تجارت عمان بیان کرد
وزیر صنعت و تجارت عمان گفت: عزم لازم در هر دو کشور ایران و عمان برای توسعه روابط دو جانبه وجود دارد و اقدامات عملی گسترده‌ای نیز در این زمینه تاکنون برنامه‌ریزی شده و به اجرا درآمده است.
کد خبر: ۳۰۱۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷ 25 September 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سعود السنیدی وزیر صنعت و تجارت کشور عمان ظهر امروز در صدر یک هیأت اقتصادی وارد فرودگاه بندرعباس شد و مورد استقبال خسروتاج قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان و استاندار هرمزگان و سفیر عمان در ایران قرار گرفت.
 
وزیر صنعت و تجارت عمان قرار است تا در سفر به استان هرمزگان خط مسافری بندر شهید باهنر به بندر خصب عمان را رسما افتتاح کند.
 
همچنین در این سفر خط تجاری بندر شهید رجایی به بندرشناس عمان نیز رسما فعالیت خود را آغاز می‌کند.
 
السنیدی در بدو ورود به استان هرمزگان اظهار کرد: توسعه روابط میان ایران و عمان مورد تأکید جدی دو طرف قرار داشته و دو استان هرمزگان و مسندم عمان می‌توانند دامنه همکاری‌های خود را در زمینه‌های مختلف اقتصادی و تجاری و گردشگری گسترش دهند.
 
وی تأکید کرد: عزم لازم در هر دو کشور برای توسعه روابط دو جانبه وجود دارد و اقدامات عملی گسترده‌ای نیز در این زمینه تاکنون برنامه‌ریزی شده و به اجرا درآمده است.
 
وزیر صنعت و تجارت عمان از دیگر اهداف سفر هیأت عمانی به ایران را شرکت در شانزدهمین اجلاس همکاری اقتصادی ایران و عمان در تهران عنوان کرد.
 
هیأت عمانی پس از افتتاح خط مسافری و تجاری میان ایران و عمان،از بندرعباس عازم تهران خواهند شد تا در دیدارهایی با مقامات عالی اقتصادی و تجاری کشورمان، راههای توسعه همکاری‌های مشترک را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار