مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه هرمزگان گفت: باید با بصیرت به سمت ساختن یک تمدن اسلامی پیش رفت و بسیج دانشجویی وظیفه دارد روح انقلابی را در دانشگاه‌ها زنده نگاه دارد.
کد خبر: ۳۰۱۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹ 25 September 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در آیین تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی استان هرمزگان در سالن اجتماعات جهاد دانشگاهی، افزود: شهدا باجان فشانی هایشان ارزش‌های متعالی اسلام را به نمایش گذاشتند.
 
وی بابیان اینکه هم‌اکنون جوانان ایرانی زیر سایه هدایت مقام معظم رهبری، بزرگی ملت ایران را به رخ همگان می‌کشانند، تصریح کرد: تاریخ انقلاب اسلامی را نمی‌توان جدا از دفاع مقدس تحلیل کرد زیرا هر چه داریم از دفاع مقدس است.
 
این مقام مسئول با اشاره به اینکه عزت و سربلندی، امنیت و آگاهی‌مان همگی از دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس بهترین دانشگاهی که جوانانمان در آن ارزش‌های جنگ را شناسایی و در سایه آن وحدت و تلاش را فراگرفتند.
 
حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده بابیان اینکه دانشگاه اسلامی، نقشه علمی کشور و دانشجوی انقلابی از مطالبات مقام معظم رهبری است که باید هرچه سریع‌تر عملی شود، اضافه کرد: دانشگاه مدیر و استان می‌سازد و محل رویش‌های انقلاب اسلامی است و بار اصلی آینده انقلاب اسلامی طبق فرمایش مقام معظم رهبری، دانشجویان هستند.
 
مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه هرمزگان با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از تمدن اسلامی بر عهده اساتید و دانشجویان است، خاطرنشان کرد: باید با بصیرت به سمت ساختن یک تمدن اسلامی پیش رفت و بسیج دانشجویی وظیفه دارد روح انقلابی را در دانشگاه‌ها زنده نگاه دارد.
 
وی در پایان گفت: تمدن اسلامی به‌زودی تمدن‌های پوشالی غرب را جا خواهد گذاشت و در این مسیر باید همگی تلاش کنیم و دراین‌بین وظیفه دانشگاه از همه سنگین‌تر است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار