مسؤول ستاد اربعین استان هرمزگان گفت: چهار موکب توسط هرمزگان در پیاده‌روی اربعین حسینی در مرز کشور و خاک عراق ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۳۰۱۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶ 25 September 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حبیب بهادری صبح امروز در دیدار با جمعی از جوانان فعال در زمینه برگزاری پیاده‌روی اربعین حسینی اظهار کرد: برگزاری با شکوه مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی با توجه به حضور بیش از 20 میلیون نفر جمعیت از بیش از 70 ملیت دنیا نشانه عظمت حرکت اباعبدالله‌الحسین (ع) است که اهمیت فراوانی دارد.
 
وی با بیان این که ثبت‌نام از خدمتگزارن مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی در سایت اینترنتی h-arbain.com در جریان است و تا 15 مهرماه نیز ادامه دارد، افزود: سال گذشته بالغ بر 25 هزار نفر در مراسم پیاده‌روی اربعین از استان هرمزگان حضور داشتند که به نظر می‌رسد امسال حضور افراد بیشتری را شاهد باشیم.
 
مسؤول ستاد مردمی اربعین هرمزگان با اشاره به اقلام مورد نیاز جهت ایجاد چهار موکب هرمزگان در مراسم پیاده‌روی اربعین در مرز کشورمان و درون خاک عراق، عنوان کرد: اولویت‌هایی برای اسکان، تهیه غذا و لوازم آشپزی جهت اهدای نذورات مردمی وجود دارد که از مردم استان تقاضا داریم در صورت تصمیم برای اعطای نذورات خود جهت مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی به آنها توجه داشته باشد.
 
بهادری گفت: اقلام مورد نیاز شامل موکت، فرش، انواع چادر، برزنت، لوله داربست، پتو، بالش، ملحفه، کانتینر سیار حمام و دستشویی، منبع آب بزرگ، انواع گوشت قرمز و گوشت مرغ، برنج، انواع جبوبات، شکر، قند، چای، روغن، آب معدنی، انواع آبمیوه، انواع شوینده و صابون، دستمال کاغذی، ظروف آشپزی، دیگ بزرگ، اجاق گاز، کباب پز، فلاسک چای بزرگ، ظروف یکبار مصرف و وسایل طبخ هستند که علاقمندان به مشارکت در تأمین این اقلام می‌توانند آمادگی خود را از طریق پیامک با درج عنوان کالا به شماره 09365516748 اعلام دارند.
 
وی خاطرنشان کرد: امسال چهار موکب به نام و توسط استان هرمزگان در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی ایجاد خواهد شد که یک موکب در مرز کشورمان با عراق و در مسیر کاروان‌ها و سه موکب نیز در درون خاک کشور عراق برپا می‎شود که برآورد ما ارائه خدمات روزانه به حدود 12 هزار نفر در هر روز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار