رئیس شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در هرمزگان گفت: باور داشتن به حرکت حزبی در جامعه یکی از نیازهای توسعه است که باید توجه هر چه بیشتری به آن صورت گیرد.
کد خبر: ۳۰۰۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴ 24 September 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محمدحسین مظفری عصر امروز در نشست شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در استان هرمزگان اظهار کرد: دولت یازدهم در بسیاری از زمینه‌ها با اجرای برنامه‌های میان‌مدت و یا کلان به دنبال اصلاح برخی رویه‌های اشتباه گذشته است تا بتوان روند اداره کشور را به حالت مطلوب‌تری رساند.
 
وی با بیان اینکه هیچ دولتی بدون برنامه‌محوری و دوراندیشی در زمینه مسائل مهم اقتصادی، سیاسی و اجتماعی نمی‌تواند به توفیق برسد، افزود: رسالتی که در این زمینه متوجه احزاب مختلف سیاسی است، توجه به برنامه‌محوری و حاکم ساختن روح توجه به برنامه‌ریزی در مسائل مختلف کشور و ارائه راهکارهای متنوع به دولت‌ها در این عرصه است.
 
رئیس شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در هرمزگان ادامه داد: توفیق دولت‌ها منجر به توفیق نظام جمهوری اسلامی شده و دستاوردهای آن متوجه منافع ملی و رفاه و آسایش مردم است بنابراین باید به دولت‌ یازدهم در این عرصه کمک کرد تا بتواند مشکلات و معضلات اقتصادی جامعه را با سرعت هر چه بیشتری حل و رفع کند.
 
مظفری خاطرنشان کرد: ثمره توجه به برنامه‌محوری و شایسته‌سالاری در جامعه رشد متوازن و بهبود تدریجی وضعیت اقتصادی مردم و ایجاد گشایش‌ در عرصه‌های مختلف است.
 
وی با اشاره به عزم دولت در ایجاد روابط سیاسی مناسب در سطح جهان، دستاورد چنین دیپلماسی فعال و پویایی را منزوی شدن دشمنان ملت ایران و شکست خوردن پروژه ایران‌هراسی عنوان کرد و گفت: سیاست‌های دولت یازدهم که در سایه تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف پیگیری می‌شود موجب شده تا عرصه بر تحریم‌گران ملت ایران تنگ شده و حلقه‌های فشار آنان علیه ملت ایران در سایه ایستادگی پایدار از هم بپاشد.
 
این فعال سیاسی هرمزگان بیان کرد: برای رفع مشکلات کشور باید روحیه همدلی و وحدت را در سطح جامعه تقویت و در عین حال برای رسیدن به رشد و توسعه همه‌جانبه با یکدیگر همکاری کنیم.
 
رئیس شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه هرمزگان در بخش دیگری از اظهارات خود به رویکرد این حزب در استان هرمزگان در راستای استفاده حداکثری از همه ظرفیت‌های انسانی استان در جهت کمک به دولت و ایفای نقش هر چه بیشتر در زمینه سیاسی و اجتماعی اشاره و تصریح کرد: باور داشتن به حرکت حزبی در جامعه یکی از نیازهای توسعه است که باید توجه هر چه بیشتری به آن صورت گیرد.
 
مظفری اضافه کرد: تقویت روحیه کار جمعی در جامعه یک ضرورت برای رسیدن به موفقیت در برنامه‌ها و فعالیت‌های سیاسی است و در این زمینه نیاز به تمرین و ممارست هر چه بیشتری در جامعه و در لایه‌های مختلف اجتماعی داریم تا این رفتار به رویکردی جامع در کشورمان تبدیل شود.
 
وی از دستاوردهای ارزشمند کار جمعی در جامعه را رسیدن سریع‌تر به تؤفیقات بزرگ در عرصه‌های گوناگون برشمرد و بهترین بستر برای فعالیت جمعی را حرکت حزبی دانست و گفت: احزاب می‌توانند پایه‌گذار برنامه‌های مختلفی در جامعه باشند که مشارکت عمومی مردم را در رقم زدن آینده خویش تقویت می‌کند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار