رئیس شبکه بهداشت و درمان قشم گفت: کادر پزشکى بیمارستان پیامبر اعظم(ص) این شهرستان در یک عمل جراحی نادر موفق شد یک توده پنج کیلوگرمی را از شکم یک بانوی قشمی خارج کند.
کد خبر: ۳۰۰۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲ 24 September 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محمدرضا دولت‌آبادی اظهار داشت: کادر پزشکى بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم در یک عمل جراحی نادر موفق شدند یک توده پنج کیلویى را از شکم بانوی قشمی خارج کنند.
 
وی با بیان اینکه این توده پس از پنج ساعت تلاش از شکم این زن خارج شد، افزود: این در حالی است که این بیمار جهت مداوا به بیمارستان‌های شهرهایى همچون بندرعباس، شیراز و یزد مراجعه کرده بود که هیچ یک از آنها علت درد وی را تشخیص نداده بودند.
 
رئیس شبکه بهداشت و درمان قشم خاطرنشان کرد: پس از مراجعه این بانوی قشمی، کادر درمانی بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم پس از انجام آزمایش و سی‌تی‌اسکن متوجه توده در شکم می‌شوند.
 
دولت‌آبادی ادامه داد: کادر پزشکی بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم بلافاصله بیمار را به اتاق عمل انتقال داده و در یک عمل موفقیت‌آمیز این توده پنج کیلویی را از شکم این زن خارج کردند.
 
شهرستان قشم با یک‌هزار و 725 کیلومتر مربع مساحت و حدود 120 هزار نفر جمعیت در فاصله 20 کیلومتری بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است و شامل چهار شهر قشم، درگهان، سوزا، هرمز و 66 روستاست.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار