نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی و بندر خمیر در مجلس شورای اسلامی گفت: روا نیست که مردم روستای طولا که در 10 کیلومتری شهر قشم قرار دارد، در این آب‌وهوای گرم هنوز آب و برق نداشته باشند.
کد خبر: ۳۰۰۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶ 24 September 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، احمد مرادی در دیدار با مردم طولا در مسجد جامع این روستا، بیان کرد: اگر به همین وضعیت ادامه دهیم، مردم صبور و بردبار این خطه که شکیبایی‌های بسیاری را در ادوار مختلف جنگ تحمیلی و پس‌ازآن نشان دادند، از مسئولان ناراضی خواهند شد.
 
وی خدمت به مردمی که سوادی برای نوشتن، زبانی برای گفتن مشکلات و پایی برای رفتن به مراکز استان و کشور را برای دفاع از حقوق حقه خود ندارند را وظیفه مسئولان خواند و افزود: این‌گونه نیازها در اولویت‌های ضروری سکونت قرار دارد و مسئولان باید به این موضوع رسیدگی کنند.
 
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص مشکل سندهای مالکیت این روستا، خاطرنشان کرد: با تشکیل کارگروه ویژه‌ای متشکل از دهیار، اعضای شورای اسلامی روستا، معتمدین محل و مسئولان منطقه آزاد و فرمانداری قشم، موضوعات سند مالکیت، آب و برق این روستا پیگیری و نتیجه به مردم اعلام خواهد شد.
 
وی اظهار امیدواری کرد با تعامل خوب مسئولین محلی و دولتی، هر چه سریع‌تر بتوان نوید حل این مشکلات به مردم رنج‌کشیده روستای طولا داده شود.
 
مرادی، کمبود فضاهای ورزشی قشم را نیز از دیگر مشکلات این منطقه و استان هرمزگان برشمرد و افزود: متأسفانه فضاهای وزشی ارگان‌های مختلف، به نام فضاهای ورزشی عمومی برای مردم به ثبت رسیده که این موضوع منجر شده سرانه فضای ورزشی هرمزگان به‌ناحق از دیگر استان‌های کشور بالاتر شود که این موضوع صحت ندارد.
 
وی در پایان اعلام آمار بیکاری 11 درصدی در استان هرمزگان را غیرواقع دانست و عنوان کرد: در بیشتر خانواده‌های این استان یک تا هفت نفر بیکار هم مشاهده می‌شود و در حقیقت آمار بیکاری این استان 33 درصد است.
 
روستای طولا یکی از نزدیک‌ترین روستاها به شهر قشم است که به دلیل صادر نشدن اسناد مالکیت، بسیاری از ساکنین آن هنوز آب و برق ندارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار