عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: مسؤولان آمار بیکاری استان را 11 درصد اعلام کرده‌اند در حالی که حداقل آمار بیکاری هرمزگان 33 درصد است و آنها نباید آمار اشتباه به مردم بدهند چراکه آمار پایه و اساس برنامه‌ریزی است.
کد خبر: ۳۰۰۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶ 23 September 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، احمد مرادی ظهر امروز در جمع مردم روستای طولا در جزیره قشم با بیان اینکه برای رفع مشکلات مطرح شده با مسؤولان خاطی برخورد خواهیم کرد و به آنها تذکر جدی خواهیم داد اظهار داشت: عمده مشکلات مردم قشم آب، برق، بهداشت و درمان، زمین و اشتغال است.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس با مسؤولان ادارات تعامل و همکاری خوبی دارند افزود: برای رفع مشکلات مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد اما مشکلات مردم روستای طولا را به‌صورت ویژه‌ دنبال خواهیم کرد.
 
نماینده مردم حوزه مرکزی هرمزگان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قانون به دولت مکلف کرده که تمام را خدمات جهت رفاه مردم انجام دهد و در کار مردم سهل‌انگاری نکنند چراکه تمامی مسؤولان خدمتگذار مردم هستند.
 
وی با اظهار اینکه پس از 37 سال از انقلاب اسلامی مردم نباید مشکل آب و برق داشته باشند ادامه داد: قول خواهیم داد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن این مشکلات را پیگیری کنیم.
 
مردای با اشاره به اینکه در مجلس شورای اسلامی از 6 وزیر سئوال کردم و باید برای سئوالات مطرح شده پاسخ قانع‌کننده‌ای به ما بدهند تصریح کرد: سرانه ورزش استان هرمزگان نسبت به دیگر استان‌ها بسیار کمتر است و ما به دنبال افزایش این سرانه هستیم.
 
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزیر نیرو باید در زمینه کهنگی شبکه و نواسانات برق در استان هرمزگان برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشد و با توجه به مشکلات شرجی و گرمای طاقت‌فرسای این منطقه به‌دنبال نوسازی شبکه باشد اضافه کرد: مسؤولان آمار بیکاری استان را 11 درصد اعلام کرده‌اند در حالی که حداقل آمار بیکاری هرمزگان 33 درصد است و آنها نبایستی آمار اشتباه به مردم بدهند چراکه آمار پایه و اساس برنامه‌ریزی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار