فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها حضور شرارت‌با خود را در خلیج فارس پایان دهند، چرا که تنها سرمایه ملت‌شان را هدر می‌دهند.
کد خبر: ۲۹۹۳۶۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲ 21 September 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سرلشکر محمدعلی جعفری صبح امروز در حاشیه رژه نیروهای مسلح کشورمان در بندرعباس اظهار کرد: در سایه تلاش مجاهدانه نیروهای مسلح کشور در خلیج فارس و دریای عمان، شاهد امنیت فراگیری در این منطقه هستیم که امنیت و آرامش کل منطقه را به دنبال داشته است.
 
وی با بیان اینکه علت اصلی ناامنی‌ها در خلیج فارس، حضور نیروهای بیگانه است، افزود: آمریکایی‌ها حضور شرارت‌بار خود را در خلیج فارس پایان دهند، چراکه با حضورشان در منطقه تنها سرمایه ملتشان را هدر می‌دهند.
 
 فرمانده کل سپاه ادامه داد: در طول همه سال‌های حضور آمریکایی‎ها در منطقه خلیج فارس به کرات شاهد رفتارهای غیرحرفه‌ای آنها بوده‌ایم که عمدتاً با هدف عرض اندام نظامی صورت می‌گیرد اما با هوشیاری و تدبیر نیروی دریایی سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران، شاهد برقراری آرامش و ثبات در این منطقه هستیم.
 
سردار جعفری عنوان کرد: ما قدرت بازدارندگی خودمان را در خلیج فارس با جدیت پیگیری و ارتقا می‌دهیم و در این زمینه مصمم هستیم و از هیچ قدرتی اجازه نمی‌گیریم.
 
وی تأکید کرد: آمریکایی‌ها بهتر است به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی به همان خلیج خوک‌ها بروند و عرض اندام نظامی و ماجرایی خود را در همان منطقه انجام دهند چون حضورشان در خلیج فارس تنها خسارت آفرین بوده است.
 
فرمانده کل سپاه تصریح کرد: امینت خلیج فارس باید توسط کشورهای پیرامونی آن تأمین شود و معتقدیم که کشورهای منطقه توان مدیریت امنیت و ثبات‌آفرینی در منطقه خلیج فارس و دریای عمان را دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار