مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان از تغییر برنامه و ابطال برخی پروازهای صبح چهارشنبه فرودگاه بین‌المللی بندرعباس خبر داد.
کد خبر: ۲۹۹۱۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶ 20 September 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محمود امانی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: با توجه به مانور روز چهارشنبه 31 شهریورماه پروازهای صبح این فرودگاه در برخی خطوط تغییر برنامه و در برخی مسیرهای دیگر باطل است.
 
امانی با اشاره به اهمیت فوق‌العاده این مانور خاطرنشان کرد: اطلاعیه هوانوردی در این خصوص روزهای قبل صادرشده و هماهنگی لازم  با ایرلاین ها صورت پذیرفته است.
 
وی تصریح کرد: در راستای کمک به رفاه مسافرین عزیز با هماهنگی صورت گرفته با ایرلاین ها سعی شده که با تغییر برنامه پروازی پروازهای صبح به بعدازظهر چهارشنبه درروند پروازی خللی ایجاد نشود اما در برخی خطوط نیز برخی ایرلاین ها با توجه به شرایط خود پرواز صبح خود را باطل اعلام کردند.
 
امانی با اعلام اینکه  این تغییر برنامه‌ها به مسافرین از طریق ایرلاین ها از قبل اطلاع‌رسانی  شده است، خاطرنشان کرد: از مسافرین محترم خواهشمندیم قبل از حرکت به سمت فرودگاه با شماره‌های 33611020 و 33611030( اطلاعات پرواز ) تماس و با آگاهی از شرایط پروازی وارد فرودگاه شوند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار