مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: تقویت ازدواج در جامعه در گرو توجه به اشتغال جوانان است.
کد خبر: ۲۹۸۹۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶ 20 September 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، غلامعلی دانشور شامگاه دوشنبه در حاشیه نشستی با موضوع رفع مشکلات حوزه جوانان در استان هرمزگان اظهار کرد: اشتغال و معیشت دو خواسته اصلی جوانان امروز جامعه هستند که توجه به آنها موجب تقویت ازدواج در جامعه نیز می‌شود.
 
وی با بیان این که هم‌اکنون جوانان بسیاری به دلیل وجود مشکلات حوزه اشتغال به سمت و سوی ازدواج گام بر نمی‌دارند، عنوان کرد: اشتغال آفرینی برای جوانان موضوعی نیست که به تنهایی و توسط یک دستگاه مشخص قابل تحقق باشد بلکه باید همه دستگاه‌ها در این زمینه به یکدیگر و برنامه جامع اشتغال کمک کنند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان ادامه داد: تاثیرپذیری اشتغال از وضعیت اقتصادی موجب شده که جوانان بسیاری با معضل بیکاری مواجه باشند و این امر مباحث اجتماعی مرتبط با ازدواج جوانان را نیز تحت‌الشعاع قرار داده است.
 
دانشور یکی از اولویت‌های مهم دولت یازدهم را موضوع اشتغال و رفع مشکلات اقتصادی کشور دانست و گفت: در همین زمینه برنامه‌های متنوعی اجرا شده تا وضعیت در این بخش به تدریج بهبود پیدا کند.
 
وی تقویت روحیه امید در جامعه را یکی از مهم‌ترین رسالت‌ها و وظایف هیأت‌های ورزشی در استان هرمزگان و در سراسر کشور برشمرد و تصریح کرد: ورزش ذاتا دارای قابلیت نشاط آفرینی در جامعه را دارد و هدایت جوانان به سمت و سوی برنامه‌های مختلف ورزشی می‌تواند در این زمینه بسیار مؤثر باشد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان خاطرنشان کرد: حمایت از ورزش نباید تنها محدود به برنامه‌های دولت در این بخش باشد بلکه باید از ظرفیت‌های قانونی در این عرصه استفاده‌های هر چه بیشتری شده و بخش‌های مختلف به کمک دولت در زمینه اجرای برنامه‌های ورزشی و فرهنگی مرتبط با حوزه جوانان بیایند.
 
وی اضافه کرد: قانون ظرفیت‌های خوبی برای حمایت از ورزش در اختیار بخش‌های مختلف قرار داده و باید از این امکان برای توسعه ظرفیت‌های ورزشی و امکانات و زیرساخت‌های این حوزه استفاده کرد و نیاز به عزم بیشتری در میان دستگاه‌ها در این باره هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار