نماينده عالي دولت در استان هرمزگان گفت: با حضور معاون اول رئیس جمهور شاهد کلنگ زنی و آغاز احداث شهرک صنایع دریایی در استان هرمزگان خواهيم بود که اين كار بی بدیل برای اولین بار در کشور انجام می شود.
کد خبر: ۲۹۸۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷ 19 September 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، دکتر جاسم جادری در دهمين جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان هرمزگان با قدرداني از اقدامات مجتمع کشتی سازی و صنايع فراساحل در بندرعباس، عنوان كرد: صنعت کشتی سازی ما در منطقه بی نظیر است و کارهای بزرگی در اين صنعت در دست اقدام است.
 
وي با بيان اينكه دريا محور توسعه هرمزگان است، افزود: با حضور معاون اول رئیس جمهور شاهد کلنگ زنی و آغاز احداث شهرک صنایع دریایی در استان هرمزگان خواهيم بود که اين كار بی بدیل برای اولین بار در کشور انجام می شود.
 
استاندار هرمزگان به برنامه هاي ملي و برش هاي استاني اقتصاد مقاومتی اشاره كرد و بيان داشت: براي هر بخشی برش استانی تهيه و کار تعریف شده و باید برنامه های ابلاغی اقتصاد مقاومتي را عملیاتی کنیم.
 
جادري تصريح كرد: هرمزگان ظرفیت های مغفولی دارد که باید برای آنها برنامه ریزی کنیم و در بخش بنادر و دریانوردی مي توان بزرگترین کار اقتصاد مقاومتی را انجام داد.
 
وي با تاكيد بر اينكه در هر دستگاهی باید یک نفر به عنوان متولی اقتصاد مقاومتی تعیین شود، اضافه كرد: استانداران مکلف به کار اقتصاد مقاومتی هستند و بايد در قالب پروژه های تعریف و ابلاغ شده کار کنیم.
 
نماينده عالي دولت در استان هرمزگان اظهار داشت: در کارگروه رفع موانع تولید و پرداخت تسهيلات در اين بخش، هرمزگان همچنان رتبه نخست خود را حفظ کرده و پرداخت تسهیلات رفع موانع تولید در بخش کشاورزی استان بسیار خوب بوده و در بخش صنعت هم بانک ها باید به همین شکل همراهی کنند.
 
جادري با بيان اينكه دانشگاه ها ظرفیت های خوبی دارند و باید در زمينه اقتصاد مقاومتي ایده ارائه دهند، خاطرنشان كرد: با همکاری سازمان برنامه و بودجه و دانشگاه هاي استان، طرح اجرایی اقتصاد مقاومتی در استان تهیه و ايده هاي مناسب ارائه شود.
 
وي گفت: در سفر معاون اول رئیس جمهور به استان، جلسه اقتصاد مقاومتی خواهیم داشت و باید در این نشست گزارشي از اقدامات انجام شده در هرمزگان را ارائه دهیم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار