بیست و هشتمین دوره جشنواره تئاتر هرمزگان با حضور 8 اثر به بخش مسابقه و 2 اثر به‌عنوان مهمان صبح امروز چهارشنبه 24 شهریورماه در بندرعباس آغاز به کارکرد.
کد خبر: ۲۹۶۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱ 14 September 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان بیان کرد: بیست و هشتمین دوره جشنواره تئاتر هرمزگان با حضور 8 اثر به بخش مسابقه و 2 اثر به‌عنوان مهمان با اجرای نمایش "حرا برای دل‌تنگی‌اش سوت می‌زند" به نویسندگی و کارگردانی مجتبی بوستان پیرا آغاز به کارکرد.
 
حسین کریمی ادامه داد: این جشنواره از 24 تا 27 شهریور در دو نوبت صبح و عصر در پلاتو آفتاب و فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار می‌شود.
 
وی افزود: نمایش‌های اجرایی در پلاتو آفتاب به دلیل محدودیت فضا در دو سانس و نمایش‌های اجرایی در فرهنگ‌سرای طوبی در یک سانس برگزار می‌شود که بلیت‌های این نمایش‌ها قبل از شروع هر اجرا به فروش می‌رسد.
 
رئیس انجمن هنرهای نمایشی هرمزگان در خصوص داوران این جشنواره اظهار کرد: دو داور این جشنواره از تهران و یک داور از استان هرمزگان انتخاب‌شده است.
 
کریمی در پایان با اشاره به انتخاب 2 کار برگزیده به دبیرخانه جشنواره فجر، افزود: این 2 اثر پس از ارسال و بازبینی در صورت داشتن شرایط لازم راهی مرحله کشوری می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار