نشست توجیهی مدیران دوره ابتدایی به منظور هم اندیشی و جمع بندی فعالیت های اجرایی پروژه مهر و پیگیری طرح ها و برنامه های کشوری، استانی و درون شهرستانی در سال تحصیلی جدید در محل سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش رودان برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۵۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴ 13 September 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، معاون آموزش ابتدایی رودان در این نشست با تاکید برتشکیل کمیته ارتقاء مدرسه گفت: آغاز سال تحصیلی در دوره ابتدایی با آغاز جشن شکوفه ها بصورت نمادین در دبستان فاطمیه و جشن آغازین قرآن پایه اول در این آموزشگاه آغاز می شود.
 
محمد محسنی خاطرنشان کرد: برگزاری نشست های توجیهی اولیا درخصوص ارزشیابی توصیفی و اجرای بخشنامه های آموزشی و نیز تشکیل جلسات شورای مدرسه به منظور ارتقاء فعالیت های قرآنی از جمله مهمترین برنامه هایی هستند که باید در طول سال تحصیلی مورد توجه مدیران قرار بگیرد.
 
وی از تشکیل کارگروه ویژه کلاس های تجمیعی خبر داد و افزود: اجرای دقیق و منظم طرح چند معلمی در پایه پنجم و ششم و رعایت بودجه بندی محتوی کتب درسی در کلیه پایه های تحصیلی ابتدایی از دیگر اهداف آموزشی امسال است.
 
معاون آموزش ابتدایی رودان تصریح کرد: شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل و انسداد مبادی بیسوادی از اولویت های امور اجرایی مدیران مدارس در شهرستان رودان است.
 
محسنی با تاکید بر نظارت دقیق بر روند ثبت نام اتباع خارجه نیز بیان کرد: بررسی کارت سلامت دانش آموزان پایه اول ابتدایی مطابق با سامانه سناد و تجزیه و تحلیل کتب جدیدالتالیف بویژه تفکر و پژوهش، و ریاضی پایه ششم و معرفی آموزگاران به کلاس های ضمن خدمت از دیگر برنامه های مورد توجه مدیران است.
 
وی ارتباط آموزگاران با سرگروهای آموزشی و راهبران آموزشی و پرورشی را از مهمترین نقاط قوت در پیشبرد اهداف علمی و آموزشی دانست و عنوان کرد: اجرای برنامه های پرورشی و مذهبی نظیر برگزاری نماز جماعت از مهمترین دغدغه های اولیاست که باید به بهترین نحو ممکن در مدارس اجرا شود.
 
معاون آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش رودان با تاکید بر عدم استفاده از محتوی آموزشی غیراستاندارد نیز اظهار کرد: توجه به امر آموزش و غنی سازی کتابخانه های مدارس از برنامه هایی است که در طول سال تحصیلی باید در مدارس اجرا شود.
 
وی در پایان با اشاره به تدوین برنامه بازدید از مدارس همجوار بصورت ماهانه تصریح کرد: مدیران علاوه بر بازدید از مدارس همجوار باید به گونه ای برنامه ریزی کنند که هفته ای یکبار از کلاس درس کلیه پایه ها بازدید داشته باشند و درس کار و فناوری پایه ششم را نیز بصورت عملی برگزار کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار