دبیر انجمن خیرین ورزش‌یار هرمزگان گفت: 400 خیر ورزشی در استان هرمزگان فعالیت دارند که در قالب مجمع خیرین ورزش‌یار استان ساماندهی شده‌اند.
کد خبر: ۲۸۶۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹ 29 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علی رنجبری اظهار کرد: بیش از 400 خیر ورزشی در استان هرمزگان حضور دارند که در قالب مجمع خیرین ورزش‌یار استان ساماندهی شده‌اند.
 
وی با بیان این که بیش از 60 پروژه ورزشی که عمدتا در سطح روستاها قرار دارند، برای معرفی و استفاده از مشارکت خیرین ورزش‌یار شناسایی شده تا بتوانیم از طریق اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان نسبت به عقد قرارداد با خیرین و واگذاری آنها برای تکمیل اقدام کنیم.
 
دبیر مجمع خیرین ورزش‌یار هرمزگان ادامه داد: استان هرمزگان در حال حاضر به لحاظ تعداد پروژه‌های ورزشی خیرساز در کشور رتبه سوم را دارد و مصمم هستیم تا با ایجاد امکان مشارکت هر چه بیشتر خیرین و اطلاع‌رسانی مناسب و مطلوب از اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته در این زمینه، بر تعداد و میزان پروژه‌ها بیافزائیم.
 
رنجبری از برگزاری مراسم تجلیل از خیرین ورزش‌یار داخلی و خارجی در هفته تربیت‌بدنی و ورزش خبر داد و گفت: در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری این مراسم در استان هرمزگان و با حضور مسؤولان ارشد ورزشی کشور هستیم تا پویایی هر چه بیشتری در این بخش ایجاد شود.
 
وی عنوان کرد: در طول یک ساله اخیر که فعالیت‌های خیرین ورزش‌یار در استان هرمزگان در قالب مجمع خیرین ساماندهی شده، بیش از 12 پروژه تعیین تکلیف شده و خیرین در حال انجام مراحل ساخت و تکمیل این اماکن ورزشی هستند.
 
دبیر مجمع خیرین ورزش‌یار هرمزگان از تلاش‌های اداره کل ورزش و جوانان نیز تقدیر کرد و بیان داشت: بدون همکاری و مساعدت اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان و معاونت‌های مختلف این سازمان امکان تحقق این موفقیت‌ها در جلب و ایجاد فصل جدیدی از همکاری برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان میسر نبود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار