مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان از افزایش پرواز بندرعباس ـ کرمانشاه و بالعکس از 13 شهریور ماه خبر داد.
کد خبر: ۲۸۶۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸ 29 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محمود امانی‌بنی اظهار داشت: با توجه به وعده داده شده در خصوص افزایش خطوط پروازی و توجه ویژه به درخواست مکرر مردم پس از بر برقراری پرواز مسیر بندرعباس - کرمانشاه، افزایش آن نیز در دستور کار قرار گرفت و پس از رایزنی‌های فراوان در این خصوص از شنبه 13 شهریورماه شاهد اضافه شدن یک پرواز دیگر در این مسیر خواهیم بود.
 
وی افزود: این پرواز در روزهای شنبه هر هفته توسط یک فروند هواپیمای فوکر 100 شرکت آسمان انجام خواهد شد و ما همچنان پیگیر افزایش بیشتر خطوط هوایی خواهیم بود.
 
مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان با اشاره به اهمیت افزایش پرواز در رشد و توسعه شهر بندرعباس و ارتقای خدمات‌رسانی به مردم گفت: با توجه به جایگاه ویژه اقتصادی و گردشگری بندرعباس، افزایش خطوط هوایی در مسیرهای مختلف باعث رونق روزافزون استان  به ویژه صنعت گردشگری آن خواهد شد.
 
امانی‌بنی با اعلام افزایش پرواز در مسیرهای مختلف از جمله تهران، شیراز، مشهد و چند شهر دیگر گفت: الویت اول ما برقراری پروازهای مسیرهای جدید به بندرعباس بوده و در این زمینه رایزنی‌های مختلفی در حال انجام است و قطعاً با توجه به وعده‌های داده شده شاهد رشد خوبی در روند پروازی فرودگاه‌های استان خواهیم بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار