رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس از افتتاح و بهره‌برداری زمین ورزشی ناصر عبداللهی با مساحت 2 هزار و 130 متر مربع و اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۲۸۶۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵ 29 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، کیانوش جهانبخش با بیان اینکه ناصر عبداللهی یک اسطوره جاودانه برای موسیقی جنوب کشور است، اظهار کرد: حفظ آثار و گرامی‌داشت این هنرمند یک رسالت است و باید یاد و خاطره اهالی فرهنگ و هنر هرمزگان که به نوعی ترویج‌دهنده هنر و فرهنگ بومی این منطقه در کشور و جهان بوده‌اند به نحو شایسته‌ای زنده نگاه داشته شود.
 
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس یادآور شد: در سال اول شورای چهارم در کمیسیون فرهنگی اجتماعی از سوی انجمن موسیقی هرمزگان یک درخواست به شورا ارائه شد که بوستانی در محله زادگاه ناصر عبدالهی به نام این هنرمند فقید هرمزگانی احداث شود که امروز شاهد آن هستیم.
 
جهانبخش بیان داشت: با همراهی تمامی اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری بندرعباس، امروز ماکت تندیس هنرمند فقید ناصر عبدالهی در محل بوستان نصب شد و زمین ورزشی در این محل افتتاح گردید.
 
وی تصریح کرد: این بوستان ورزشی با نظر فرزند بزرگ مرحوم عبدالهی و پیشنهاد اینجانب به‌عنوان پایگاه استعدادیابی فعالیت خواهد کرد و مسؤولیت این بوستان بر عهده انجمن موسیقی هرمزگان خواهد بود و با نصب استیج در این مکان محلی برای کشف استعدادهای موسیقی در هرمزگان فراهم خواهد شد.
 
عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس اضافه کرد: همچنین انجمن موسیقی در حال برنامه‌ریزی جهت برگزاری جشنواره سالانه ناصریاست که به نوعی این جشنواره با هدف کشف و پرورش استعدادهاست و شرایط سنی در این جشنواره  زیر 18 سال است.
 
رئیس انجمن موسیقی هرمزگان خاطرنشان ساخت: اهدای تندیس ناصریا به نفرات برگزیده این جشنواره یکی از برنامه‌های این جشنواره است که سایر اهداف و برنامه‌های آن متعاقبا پس از برنامه‌ریزی و هم‌فکری با اهالی موسیقی اعلام خواهد شد.
 
جهانبخش بیان داشت: چون زمین ورزشی آماده افتتاح بود این تندیس با عجله به‌صورت نمادین نصب شد که دارای اشکالاتی هم می‌باشد اما برنامه  و تندیس اصلی در زادروز مرحوم ناصر عبدالهی قطعا زیباتر و بهتر و شایسته‌تر نصب خواهد شد.
 
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس در پایان تاکید کرد: از اهالی فرهنگ و هنر و مردم بندرعباس تقاضا دارم هیچ نگرانی نداشته  نباشند و به مجموعه مدیریت شهری اعتماد کنند و این حساسیت مردم و هنرمندان نشان‌دهنده تعلق خاطر و میزان علاقمندی به ناصریا است و شک نداشته باشید مطابق میل و اراده مردم برنامه‌ریزی خواهیم کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار