نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: این استان در ردیف پنج استان نخست کشور در حوزه درآمدی قرار دارد، به نحوی که به اندازه هشت استان کشور درآمد وصول می کند و عملکرد درآمدهای استانی از هزار و 787 میلیارد به بیش از دو هزار و 200 میلیارد تومان رسیده است.
کد خبر: ۲۸۶۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳ 29 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، دکتر جاسم جادری در نوزدهمین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان با بیان اینکه ارزیابی ها نشان  می دهد که وظایف اداری به نحو مطلوبی در هرمزگان حال اجراست، اظهار داشت: در مدت سه سال اخیر فعالیت های خوب و در شان مردم صورت گرفته است.
 
وی با بیان اینکه باید برای بودن این سطح تلاش باید به خود بالید، ادامه داد: معتقدیم با زحمات و تلاش های صورت گرفته توسط دستگاه های اجرایی در دولت تدبیر و امید، برگ زرینی در تاریخ افتخارات هرمزگان رقم خورده است.
 
استاندار هرمزگان با بیان اینکه تمامی دستگاه ها و مدیران در استان نمونه هستند، افزود: دوره جاری کار دولت همان گونه که همگان اذعان دارند، به دوره ای زبانزد در ارائه خدمات تبدیل شده است کما اینکه تنگناهای مالی و امکاناتی، راه را برای ادارات دشوار کرده است.
 
جادری با اشاره به سیره و مبانی رفتاری و اخلاقی شهیدان رجایی و باهنر، تصریح کرد: این دو شهید بزرگ نام نیک از خود به یادگار گذاشته اند که در این دولت نیز فرصت نصیب دولتمردان و کارکنان دولت شده است که بخواهند در مسیر این شهدا گام بردارند.
 
وی با بیان اینکه امسال 686 پروژه در هفته دولت در هرمزگان به بهره برداری رسیده است، اضافه کرد: مردم ما صاحب این مرز و بوم و شایسته بهترین خدمات هستند.
 
استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: این استان در ردیف پنج استان نخست کشور در حوزه درآمدی قرار دارد، به نحوی که به اندازه هشت استان کشور درآمد وصول می کند و عملکرد درآمدهای استانی از هزار و 787 میلیارد به بیش از دو هزار و 200 میلیارد تومان رسیده است.
 
جادری گفت: رشد درآمدهای مالیاتی و میزان تسهیلات اعطایی بانک ها  نیز در سطح قابل توجهی در استان ارتقا یافته است.
 
وی اضافه کرد: در سایر حوزه ها از جمله حوزه بهداشت و درمان، راه روستایی، زیرساخت های بندری، آب رسانی روستایی و شهری نیز اقدامات بسیاری انجام شده است.
 
استاندار هرمزگان با بیان اینکه امنیت و آرامش قابل توجهی بر استان حاکم شده است، اظهار داشت: دولت کماکان با تلاش و همت به امور کشور خواهد پرداخت و باید با ادامه دادن به این راه گام در راه توسعه هر چه بیشتر کشور برداریم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار