تیم 23 نفره صنعت شیلات کشور تایلند در شرق دور با سفر به منطقه آزاد قشم از ظرفیت‌های مهم و حوزه شیلاتی جزایر قشم، هنگام و هرمز بازدید و علاقمندی خود را برای سرمایه‌گذاری در این منطقه اعلام کردند.
کد خبر: ۲۸۶۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶ 29 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری به اتفاق مدیر جذب سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد قشم در نشست با فعالان صنعت شیلات تایلند، نحوه سرمایه‌گذاری در این جزیره را براساس قوانین و مقررات ویژه منطقه آزاد برای آنان تشریح کردند.
 
موضوعاتی همچون نحوه انتقال پول، مسائل مرتبط با بیمه و بانک و مزیت های سرمایه‌گذاری در قشم نیز از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست برای تیم شیلاتی کشور تایلند تشریح شد.
 
تیم شیلات تایلند به اتفاق رایزن سفارت این کشور در تهران شب گذشته به همراه سید پرویز محبی مدیرکل شیلات و مسعود بارانی معاون صید بنادر ماهیگیری استان هرمزگان برای بازدید از طرح‌های شیلاتی این منطقه، وارد جزیره قشم شدند.
 
مزرعه پرورش میگو جزیره هنگام و قشم مربوط به شرکت طلال قشم، پرورش بچه‌ماهی شرکت درنا مهر قشم، شرکت فرآوری ماهی تولیدکننده پودر ماهی، سایت صیادی روستای رمچاه و چند طرح دیگر حوزه شیلاتی قشم نیز در این سفر مورد بازدید تیم کشور تایلند قرار گرفت.
 
فعالان صنعت شیلات کشور تایلند قبل از سفر به منطقه آزاد قشم، مذاکرات اولیه خود را با مسؤولان سازمان شیلات کشور در تهران انجام داده بودند.
 
جزیره قشم با یک هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت به‌عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در جنوب ایران یکی از مهمترین حوزه‌های شیلات کشور محسوب می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار