استاندار هرمزگان در مراسم جشن هفته دولت با بیان اینکه به مشارکت مردم و بخش خصوصی اعتقاد اصولی و ویژه داریم، گفت: برای اصلاح جامع نظام اداری برنامه‌ای کارآمد داریم که در راستای اقتصاد مقاومتی نیز خواهد بود.
کد خبر: ۲۸۶۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵ 29 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، جاسم جادری شامگاه یکشنبه در مراسم جشن هفته دولت که در بوستان غدیر بندرعباس برگزار شد، با اشاره به حجم سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی، عنوان کرد: بخش خصوصی در سه سال اخیر حضور خوبی در حوزه عمرانی و زیرساختی استان هرمزگان داشته که در این راستا می‌توان به حضور سرمایه‌گذاران در بعد ایجاد و توسعه آب‌شیرین‌کن‌های استان اشاره کرد.
 
وی ادامه داد: با توجه به اجرای اصل 44 قانون اساسی، تاکید ویژه‌ای به کاهش تصدی‌گری دولت در امور داریم کما اینکه در دولت تدبیر و امید با برگزاری دو همایش سرمایه‌گذاری در استان 78 تفاهم‌نامه منعقد شده است.
 
استاندار هرمزگان با بیان اینکه به مشارکت مردم و بخش خصوصی اعتقاد اصولی و ویژه داریم، افزود: برای اصلاح جامع نظام اداری برنامه‌ای کارآمد داریم که در راستای اقتصاد مقاومتی نیز خواهد بود.
 
جادری تصریح کرد: تا نظام اداری اصلاح نشود هزینه کارها و امور بیشتر خواهد شد و هر چه دولت عائله‌مندتر باشد هزینه بیشتری باید از جیب مردم مصرف شود.
 
وی خاطرنشان کرد: هر چه دولت چابک‌تر و کوچک‌‌تر باشد و امور به دست مردم و بخش خصوصی سپرده شود، کارها بهتر انجام و نظام با رویه رشد بیشتری روبرو خواهد شد.
 
استاندار هرمزگان با بیان اینکه دولت نباید رقیب بخش خصوصی باشد و باید شرایط را برای رقابت بخش خصوصی فراهم کند، اظهار داشت: باید این تفکر را به طور کامل و با باور تمام پیاده کرد که بخش خصوصی امور را در دست بگیرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار