100 پروژه عمران شهری که توسط شهرداری بندرعباس اجرایی شده، با حضور استاندار هرمزگان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۲۸۶۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲ 28 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، پیش از ظهر امروز 100 پروژه عمران شهری که از سوی شهرداری بندرعباس ساخته شده، صبح امروز با حضور استاندار هرمزگان و دیگر مسؤولان استانی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
 
این پروژه‌ها به ارزش 70 میلیارد تومان در مناطق مختلف شهری و در حوزه‌های مختلف از جمله سازمان پارک‌ها و فضای سبز، تاکسیرانی، اتوبوس‌رانی، سازمان عمران، شهرداری‌های مناطق سه گانه و سازمان خدمات شهری طراحی و به اجرا درآمده‌اند.
 
15 بوستان محله‌ای، سه دستگاه آبشیرین‌کن برای آبیاری فضای سبز، کلنگ‌زنی مجتمع خدمات رفاهی تاکسیران، پل‌های عابر پیاده و طرح‌های نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله پروژه‌های شاخص شهرداری بندرعباس بود که در ششمین روز از هفته دولت به بهره‌برداری رسید.
 
استاندار هرمزگان در آئین افتتاح این پروژه‌ها با اشاره به روحیه شهردار بندرعباس در اداره این شهر علی‌رغم وجود مشکلات اقتصادی و مالی طی سال‌های اخیر، اظهار کرد: خدمت به مردم بدون هیاهو و بزرگ‌نمایی از جمله ویژگی‌های مدیریت شهری در بندرعباس است که امیدواریم با همین جدیت و توان تداوم یابد.
 
جاسم جادری با تقدیر از اجرای پروژه‌های متنوع در حوزه عمران شهری و توجه به مناطق کمتربرخوردار و حاشیه‌ای شهر در توزیع پروژه‌های عمرانی و اعتبارات شهرداری، خاطرنشان کرد: استانداری هرمزگان حامی و پشتیبان شهرداری بندرعباس برای کمک رسانی به مردم و خدمت همه‌جانبه است.
 
وی تمرکز بر بافت‌های حاشیه‌ای و فرسوده شهر بندرعباس را برای بهبود زندگی مردم خواستار شد و عنوان کرد: بازگشایی معابر جدید شهر از جمله این اقدامات مثبت است که هم در رشد امنیت محلات تأثیر خوبی داشته و هم شرایط زندگی بهتر را برای مردم فراهم کرده است.
 
مقام عالی دولت در استان هرمزگان همچنین بر ضرورت توسعه فضای سبز شهری با الگوگیری از تجربیات موفق دیگر استان‌ها و حتی کشورهای همجوار خلیج فارس تأکید کرد و گفت: فضای سبز یک نیاز برای آرامش و زیبایی شهر است و هر چه در این زمینه توان دارید، دو چندان کنید تا بندرعباس به شهری زیبا و در خور جایگاه و شأن مردمان آن دست یابد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار